mAZE Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Når jeg ser på bildene må jeg si jeg er imponert over antallet jenter. Ser ut for å være noen. Ja det var noen.. Og noen var mer fyllesyke enn andre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 hehe,noen som lærte att fyllesjuke og solsteik ikke går overens... Men var bra med jenter ja,,,positivt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Utrolig pen E30 M3. Men er det japsepotte på den eller? Og det hullet i panseret vet jeg ikke helt hva jeg skal si til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Utrolig pen E30 M3. Men er det japsepotte på den eller? Og det hullet i panseret vet jeg ikke helt hva jeg skal si til Det er egentlig ikke pent med hull i panseret. Men på den bilen der er det jo av en grunn. Så det er jo greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skar Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 fin fint treff... kjekt å se andre sine biler å.... men si meg, er det få som har e36 touring`er på forumet her, bare meg som hedde det på treffet som jeg kunne se... få til flere treff, jeg møter opp,å forhåpentlig vis er litt lengere neste gang, (måtte på jobb) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå