Gå til innhold

BMW og Toyota med færrest produksjonsfeil, men...

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

står det ikke i teksten at dette er basert på respons fra bileiere etter 90 dager, altså 3 måneder?

Isåfall tror jeg nok eiere av Hyundai og spesiellt CHRYSLER vil endre mening etterhvert....

Iallefall dersom de eier bilen mer enn 2-3 år......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

synes det er nok elektronikk på min 92 modell jeg. trenger egentlig ikke allt mulig dall som dvd,vifter i setene,elektriske nakkestøtter i baksetet,navigasjon,kjøling i hanskerommet for å komme meg fram. selvfølgelig kan lys som følger svingen,vibrering ved kryssing av felt,antiskrens osv være bra for sikkerheten,men jeg greier meg fint uten. og når dette blir 10år gammelt så begynner det antagelig å koste/irritere mer enn det smaker. samme synspunkt har jeg på bilkjøperes glede over å ha to eksosannlegg ut bak-dobbel utgift når rusten kommer er vel egentlig ikke noe å rope hurra for? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner noe av det du sier Gunnar, men tidligere generasjoner må også innrette seg etter evulosjonens utvikling. For noen år siden skjønte jo "ingen" mobiltelefoner, men det har da bedret seg. Til og med min bestefar på over 80 år sender tekstmeldinger rett som det er.

Poenget mitt er at selv om en del vil protestere på de nye systemene, så må jo ting få slippe gjennom, ellers ville jo teknologien stått på stedet hvil, ville det ikke?

Ny teknologi må inn, men hvorfor kan ikke den nye teknologien også gjøres enkel? De fleste andre enn BMW klarer det. Mao. mener jeg det ikke handler om folks villighet til å innrette seg, men at selv nye ting bør kunne gjøres forståelig på et enkelt vis. Folk flest gidder ikke lese noen bruksanvisning før de kjører en bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe... at GMC og Huyndai har færrest designfeil vedr. interiøret (gad vite hva kriteriene egentlig er i denne kategorien) må enten skyldes et billig 70-talls truckdesign på interiøret (les: GMC) som alle dermed kan finne ut av eller et low-budget interiør uten dyre tekniske løsninger (les: Huyndai) som alle dermed også kan finne ut av... :lol:

GMC´s truckinteriør anno 2004

DenaliInterior.jpg

Huyndai Sonata anno 2006

06.hyundai.sonata.int.500.jpg

Godt poeng min venn...godt poeng!! :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har det seg sånn at de nye amrikanske bilene ser ganske så kule ut inne i da.. I norge har vi nesten alle de "billig" versjonene av alle bilene og til og med den nye Ford Expedition med alt mulig utstyr syns jeg faktisk er ganske kul inne i. etter den så kommer jo Navigator og kongen er jo så klart Escalade. Det er lekre amrikanske biler..

Men nå skal det jo sies at for folk her på forumet så er Bmw best i alt. Ingen ting over bmw går liksom. Går ikke ann å diskutere det engang.

Når det gjelder orginal anlegg i bil osv. Jeg har sett maaange biler her i usa som kjører med orginal headunit og har tunet opp med høytalere, tver, osv osv.. og du kan få bra lyd. Men nå kan det sies at i Norge så er alt så jævelig dyrt og derfor velger folk å bytte ut den orginale spilleren.

Men når det gjelder I-drive så trenger man ikke være en komplett idiot selv om man ikke skjønner seg noe av det. Får det tar litt tid og sånn er det med nye biler. Ingen klarer navigasjon, tv og alt det dilldallet man har med de bilene etter noen timers bruk bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

navigator og escalade... stasjonsvogner som er gjort så store og tunge som det er mulig å få det uten å måtte kalle det lastebil? synes de har svært dårlig bagasjeplass med tanke på utvendige mål. selvfølgelig kan du fylle opp med gullbarrer,henge på hengern med to paller øl og fortsatt ha 100 opp lierbakken,men hvor ofte skjer det?

dessuten sluker de drivstoff,er håpløse å parkere og manøvrere pga lengde og svingradius(basert på erfaring med steingammel suburban :lol: )

at de kanskje har flott interiør er vel greit nok,men de er dyre og konkurerer med langt fetere biler

er det ikke nå kommet fartsperre på disse monster truckene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er som jeg sier, i Norge er det vanskelig å få en slik bil til en billig penge og det er jo ikke bilprodusentene sin feil. Vel hvis du syns at 9 kofferter inn i en expedition er for lite så vet ikke jeg ass... vi var 5 personer og 9 kofferter inne i expeditionen når jeg kom til usa. Jeg kan tenke meg at det er lettere å parkere den bilen enn det det er å parkere en vanlig 3 serie coupe. ;) når det gjelder svingradius så har de forbedret seg veldig og de er nesten flinkere enn mange europesiske biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting som er så gøy som å ha mange knapper å trykke på... Grunnen til at Hyundai er "brukervennlig" er jo fordi det er 5 knapper... Luft av/på, varme av/på, varme på beina/vinduet, lys av/på og vindusvisker av/på.

Også varselblink da, når bilen får nervøst sammenbrudd 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er som jeg sier, i Norge er det vanskelig å få en slik bil til en billig penge og det er jo ikke bilprodusentene sin feil. Vel hvis du syns at 9 kofferter inn i en expedition er for lite så vet ikke jeg ass... vi var 5 personer og 9 kofferter inne i expeditionen når jeg kom til usa. Jeg kan tenke meg at det er lettere å parkere den bilen enn det det er å parkere en vanlig 3 serie coupe. ;) når det gjelder svingradius så har de forbedret seg veldig og de er nesten flinkere enn mange europesiske biler.

men med tanke på miljøet og at man kanskje blir påkjørt av noe sånnt så har de ikke forbedret seg mye. vw caravell tar like mange kofferter. expedition er noe menn helt uten penis kjøper for å kompansere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...