Andreas 750iL Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 Noen som vet fargen på kabelen til "Speed detection circuit lead" som kommer fra "Vehicle injection computer" Er eneste den som er igjen.... Bmw e38 750iL 1996 Eller hvet hvor jeg finner det ut. Diagram eller noe slikt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 sjekk ut www.bilradiospes.no De har sjema for farger på ledninger.. Under tips tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 Sort med hvit stripe, i ISO koblngen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 er det samme fargen på ledningen på e46? er midt i monteringen jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 er midt i monteringen jeg også Hehe.. er dere det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 er det samme fargen på ledningen på e46? er midt i monteringen jeg også Mener det burde være det. BMW bruker vel like farger på ledningene i de fleste bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå