gosh Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 Har en bmw e30 , der det lyser INSPECTION i instrument panelet, hva betyr det? Mener det "På tide med service" eller, ?? Takk til dere som svarer ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gosh Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2006 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gosh Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2006 Ingen som vet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318 Touring 04 Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 ja tid for service. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gosh Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2006 Hvordan får jeg den lampa til å slutte å lyse? Vet du det? Takk forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 Kan jo sette bilen in på verksted, de slukker lampa. Vet også at det er noen på forumet her som vet hvordan det gjøres. Ta deg litt tid, og søk, så står det i flere tråder her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 jeg gjorde d på et bmw verksted.. tok ingenting for å gjøre d.. tar 30 sek.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Du kan jo kikke her Du kan jo evt. kjøpe et nullstillingsverktøy på Koed eller noe sånt også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Hvorfor bare nullstille service lampa og ikke ta service? >:\ Bilen fortjener ikke det, med mindre du kjører en sliiiiten bruksbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Ingen som vet?? Mest utålmodige jeg har sett.. desperat etter å ikke ha fått svar etter 5 min! AI AI AI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 viktig å bumpe etter 1min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Det er jo ikke noe problem. Du trenger verken nullstillingsverktøy eller bmw verksted. Ta av lokket på OBC kontakten din (stor rund kladd). Under den står det nummer på de forskjellige hullene i kontakten. Finn nummer 7. Deretter putter du en helt vanlig ledning nedi nummer 7 og jorder denne godt på noe metall.. Deretter setter du deg inn i bilen, skrur på tenninga og venter på at lampa skal bli borte. Det tar ca. 3 sek for oljeservice lampa og 12 sek. for inspection lampa. Men ikke jord feil hull.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå