gosh Skrevet Juni 8, 2006 Skrevet Juni 8, 2006 Har en bmw e30 , der det lyser INSPECTION i instrument panelet, hva betyr det? Mener det "På tide med service" eller, ?? Takk til dere som svarer !
gosh Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Skrevet Juni 8, 2006 Hvordan får jeg den lampa til å slutte å lyse? Vet du det? Takk forresten!
Boss Skrevet Juni 8, 2006 Skrevet Juni 8, 2006 Kan jo sette bilen in på verksted, de slukker lampa. Vet også at det er noen på forumet her som vet hvordan det gjøres. Ta deg litt tid, og søk, så står det i flere tråder her inne.
R.E.H Skrevet Juni 9, 2006 Skrevet Juni 9, 2006 jeg gjorde d på et bmw verksted.. tok ingenting for å gjøre d.. tar 30 sek..
Mr_Sunde Skrevet Juni 9, 2006 Skrevet Juni 9, 2006 Du kan jo kikke her Du kan jo evt. kjøpe et nullstillingsverktøy på Koed eller noe sånt også.
Geir Anders Skrevet Juni 9, 2006 Skrevet Juni 9, 2006 Hvorfor bare nullstille service lampa og ikke ta service? >:\ Bilen fortjener ikke det, med mindre du kjører en sliiiiten bruksbil.
fre Skrevet Juni 9, 2006 Skrevet Juni 9, 2006 Ingen som vet?? Mest utålmodige jeg har sett.. desperat etter å ikke ha fått svar etter 5 min! AI AI AI
Lien Skrevet Juni 9, 2006 Skrevet Juni 9, 2006 Det er jo ikke noe problem. Du trenger verken nullstillingsverktøy eller bmw verksted. Ta av lokket på OBC kontakten din (stor rund kladd). Under den står det nummer på de forskjellige hullene i kontakten. Finn nummer 7. Deretter putter du en helt vanlig ledning nedi nummer 7 og jorder denne godt på noe metall.. Deretter setter du deg inn i bilen, skrur på tenninga og venter på at lampa skal bli borte. Det tar ca. 3 sek for oljeservice lampa og 12 sek. for inspection lampa. Men ikke jord feil hull....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå