Maxxsonics Posted June 8, 2006 Posted June 8, 2006 faen, ødelegge en e21 slik a gitt! huff fy faen! blir depprimert jeg altså! e21 er en bil folk må begynne å ta vare på!!
Stonescream Posted June 8, 2006 Posted June 8, 2006 Er sikkert for gammal jeg for forstår ikke helt hva poenget er...
Boss Posted June 8, 2006 Posted June 8, 2006 Er sikkert for gammal jeg for forstår ikke helt hva poenget er... Sier meg enig her
Dirty Posted June 8, 2006 Posted June 8, 2006 Er sikkert for gammal jeg for forstår ikke helt hva poenget er... Sier meg enig her sier meg enig jeg å! selv om jeg ikke er fir gammal
Sperre Posted June 8, 2006 Posted June 8, 2006 De har vel ikke så mye å bruke tiden der de bor da. Synes litt synd på den tilsynelatende tullingen bak rattet.... Traor jag hadde blitt forbannet hadde noen gjort det utenfor huset mitt
Gunnar Posted June 8, 2006 Posted June 8, 2006 Givende film.. og sikkert jævlig fornøyde de som bor rett ved der.
rolfi Posted June 9, 2006 Posted June 9, 2006 Jeg får bare sett ca halve filmen. Hva er det som skjer i slutten?
Recommended Posts