Ron Jeremy Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Hei alle sammen. Jeg er en av mange aktive brukere av dette forumet her. I tilegg har jeg beveget meg bort til denne siden: http://www.bimmerfest.com/ han som har denne siden her, viser seg å ha norsk kone, og har vært i Norge mange ganger. Han kommer hit på ferie i siste halvdel av Juli, og han ytret ønske om å møte noen fra Bimmers, ta bilder av biler, møte folk, og kanskje ta en liten fest også. Han vil oppholde seg i nærheten av Kongsberg traktene, og det er jo ganske sentralt for mange. Så jeg ville bare lodde stemningen her, høre om det er noen som kunne tenkt seg å hatt et treff?` Høres dette interresant ut, hør fra dere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Det kunne vært artig det ja. Forholdsvis sentralt på østlandet. Så jeg hadde nok tatt turen hvis det ble noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2006 Høres ut som en bra start. Hvis det er noen som har noen "spesielle" BMW'er her (F.eks E30 med V12/M motor evt annet) Så er det også meget interresant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Det hørtes meget interessant ut! Jeg har dog ikke noe "spesielt" å stille opp med, men jeg møter opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Høres jo morsomt ut, men vi får i det minste begynne med å klare å mobilisere nok til å få noen biler på Vikingskipet på søndag, hvis ikke kan det bli flaut oppmøte begge steder... Men for all del, Kongsberg er litt mer sentralt for de fleste på sør-østlandet, selv om jeg ikke helt ser for meg at jeg kan bli igjen for å feste på kvelden et slikt sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2006 Høres jo morsomt ut, men vi får i det minste begynne med å klare å mobilisere nok til å få noen biler på Vikingskipet på søndag, hvis ikke kan det bli flaut oppmøte begge steder... Men for all del, Kongsberg er litt mer sentralt for de fleste på sør-østlandet, selv om jeg ikke helt ser for meg at jeg kan bli igjen for å feste på kvelden et slikt sted. Ja, det er rimelig sentralt, så muligheten for å få til noe slikt, burde være tilstede. Kan vi få denne som prioritert tråd Gunnar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BDC Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 er det Tim som kommer? edit: leste at det var Jon. bor et par mil unna Kongsberg, og siste halvdel av juli hadde passet bra - hadde vært moro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Jeg kan sikkert stille, men har org bil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå