Gå til innhold

Bimmerfest i Norge

Share

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Jeg er en av mange aktive brukere av dette forumet her.

I tilegg har jeg beveget meg bort til denne siden:

http://www.bimmerfest.com/

han som har denne siden her, viser seg å ha norsk kone, og har vært i Norge mange ganger.

Han kommer hit på ferie i siste halvdel av Juli, og han ytret ønske om å møte noen fra Bimmers, ta bilder av biler, møte folk, og kanskje ta en liten fest også.

:wink:

Han vil oppholde seg i nærheten av Kongsberg traktene, og det er jo ganske sentralt for mange.

Så jeg ville bare lodde stemningen her, høre om det er noen som kunne tenkt seg å hatt et treff?`

Høres dette interresant ut, hør fra dere!

:beer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo morsomt ut, men vi får i det minste begynne med å klare å mobilisere nok til å få noen biler på Vikingskipet på søndag, hvis ikke kan det bli flaut oppmøte begge steder... :roll:

Men for all del, Kongsberg er litt mer sentralt for de fleste på sør-østlandet, selv om jeg ikke helt ser for meg at jeg kan bli igjen for å feste på kvelden et slikt sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo morsomt ut, men vi får i det minste begynne med å klare å mobilisere nok til å få noen biler på Vikingskipet på søndag, hvis ikke kan det bli flaut oppmøte begge steder... :roll:

Men for all del, Kongsberg er litt mer sentralt for de fleste på sør-østlandet, selv om jeg ikke helt ser for meg at jeg kan bli igjen for å feste på kvelden et slikt sted.

Ja, det er rimelig sentralt, så muligheten for å få til noe slikt, burde være tilstede.

Kan vi få denne som prioritert tråd Gunnar?

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...