Gå til innhold

Kartlegging av bimmers.no's medlemmer!

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Fant en morsom sak på BimmerFest-forumene, og syntes vi kunne adoptere idéen. Morsomt å se hvor de største medlemsmassene faktisk befinner seg!

Gå inn her: http://www.frappr.com/membersofwwwbimmersno

Og legg til deg selv på "Add yourself". Trykk "Not in the US?" og tast inn stedet du bor (den finner veldig små steder..), velg også kjønn..

PS: Dette har jo også en bruksmessig del, i form av at det vil bli enklere å se hvor det er greiest å holde eventuelle treff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser det dukker opp folk rundt forbi. Også en jente som heter Bjørn, sjeldent. Samme bilde som 'edition' til og med... ;)

Ellers litt morsomt å studere kartet - zoom inn helt til dere ser røde streker rundt forbi i landene - det er motorveier. Legg merke til hvor minimalt Norge har sammenlignet med Danmark og Sverige, og ikke minst resten av Europa.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det dukker opp folk rundt forbi. Også en jente som heter Bjørn, sjeldent. Samme bilde som 'edition' til og med... ;)

Ellers litt morsomt å studere kartet - zoom inn helt til dere ser røde streker rundt forbi i landene - det er motorveier. Legg merke til hvor minimalt Norge har sammenlignet med Danmark og Sverige, og ikke minst resten av Europa.. :roll:

Hahah;) litt trøtt i trynet når jeg la meg til! :shock::roll:

Stili! :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he! Artig side dette her Gunnar! :)

Det kartet der kan da umulig stemme. Har oppgitt Lørenskog ved registrering, men på kartet bor jeg visst i Hurum.. Prøvde å endre det manuelt, men jeg bor visst fortsatt i Hurum..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kartet der kan da umulig stemme. Har oppgitt Lørenskog ved registrering, men på kartet bor jeg visst i Hurum.. Prøvde å endre det manuelt, men jeg bor visst fortsatt i Hurum..

Ja, men da bor du i hurum da. Kartet har alltid rett! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan lønne seg å zoome godt inn. F.eks. la jeg inn bimmers-serveren i Kristiansand, ser jo ut som den står langt i innlandet før man zoomer seg inn.. da treffer den rimelig bra. Er nok ganske nøyaktige kart, sannsynligvis samme grunnlag som for de fleste navigasjonssystemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg zoomet inn på den manuelle funksjonen i profilen min og jeg zoomet helt inn til gatenavnet mitt. Faktisk rett på huset også.. Når jeg nå går inn på profilen står den på det riktige stedet, men på hovedsiden bor jeg i Hurum.. Det er selvfølgelig ingen big-deal, men når jeg først har lagt meg til der er det jo greit at informasjonen stemmer sånn nogen lunde ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...