ehrnst Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Jess da er Martin Ehrnst lagt til og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Tror jeg fikk det til så ut som de fant ut hvor jeg bor automatisk.. genial side. edit: å pokker har landa i norway iowa?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Dette var jo kult , men den fant ikke riktig Lørenskog da Må vel endre litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Hehe..kul sak det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Får vel legge meg til jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Og legg til deg selv på "Add yourself". Trykk "Not in the US?" og tast inn stedet du bor (den finner veldig små steder..), velg også kjønn.. Bor på et enda mindre sted jeg... "not in the list" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Den fant tydligvis ikke Våler... så da ble jeg Vålerkar i eksil på Flisa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Da var jeg lagt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 De som ikke finner riktig sted i listen tar bare det nermeste dere kommer og editerer deretter profilen deres. Da kan dere flytte markøren selv til det stedet dere bor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 Har lagt meg til, men slet med å laste opp et bilde, er det noe grense på størrelse på bilde eller no . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2006 Utvilsomt stor oppsamling i Vestfold, Buskerud, Oslo og Akershus, pluss noen langt sør-øst i Telemark, så det må jo være bra muligheter for litt oppslutning om vi klarer å få i gang et lite treff f.eks. i Drammensområdet? Forresten merkelig at det ikke er en eneste sjel i Østfold enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 Den fant tydligvis ikke Våler... så da ble jeg Vålerkar i eksil på Flisa da syns jeg du får lete litt mer Oddis. for je fant da knappom!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 Då va Tommy og på plass på Bryne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 Utvilsomt stor oppsamling i Vestfold, Buskerud, Oslo og Akershus, pluss noen langt sør-øst i Telemark, så det må jo være bra muligheter for litt oppslutning om vi klarer å få i gang et lite treff f.eks. i Drammensområdet?Forresten merkelig at det ikke er en eneste sjel i Østfold enda. Drammensområdet hørtes knakende bra ut i mine ører ihvertfall! ...og da var ChrZZ og Kongsberg lagt inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 på plass! No er det 98 der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå