mossel Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 hvor har du kjøpt dette fra, merke osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Kan du sette opp en liste over hva som følger med? Downpipe? Trykk rør? Rør til innsug/luftfilter? Ic? Passer dette ned i en 525i med m50b25 motoren? Passer grenrøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200power Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2006 ingen som er intresert i turbokit???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 du får da svare på det folk spør om først da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 ingen som er intresert i turbokit???? Er vel mange som kunne tenke seg å vite litt mer før man kjøper. Nok av interesserte her, men mer info gjør det nok enklere for dge å selge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Det er en grunn til at det ikke er solgt.!!. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200power Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2006 ingen som vill ha e rimeli turbokit????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 ingen som vill ha e rimeli turbokit????? herregud!!!!! kan du ikke bare svare på det folk spør om??? svarer du på det folk spør om blir du nok kvitt det i en fei.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 Bare ler jeg..... Som sagt , så ville dette hvert solgt til meg for noen måneder siden om det var et seriøst salg. Det aner meg at han ikke har peil ovehodet på hva han selger... Tilføyer at jeg ikke har mest pei på dette med turbobygg heller, så jeg var vel litt avhengig av seriøs info om dette før kjøp. Det var det med seriøsiteten da. Det var der jeg mistet lysten totalt. Prisen er behagelig som pokker om det er det han gir inntrykk av at det er. Litt grunn til skeptiske handlinger da. Njaaa. Skeptisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå