humayun Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 hei sann kan noen hjelpe meg å fortelle hvordan 6*9 adapter settes inn,gjerne bilder og hvordan i all verden man får ut de orignalle høytallere fra bak på en 318i...kan noen fortelle hele process....takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 For å få ut de originale vipper du av gitteret som sitter i hattehylla. Hvis du ser nedi ser du 2 eller 3 skruer. Skru ut dem så er det bare å ta de rett ut/ned. Adapterene festes best hvis du bruker noen lange maskinskruer med mutter. LItt knotete å få på mutteren men alt er mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 som sagt 3 skruer du ser nedi ovenfra, og adapterplatene henger du opp ved å ta en tynn bolt gjennom (passer i de orginale hullene) med en mutter på andre siden. husk å skru høytalerene fast i adapterplaten først, de må også festes med bolt + mutter så du er sikker på de ikke detter av litt tynt med en skru oppi plastikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
humayun Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2006 takk for opplysningen alt gikk bra...jeg merker litt forkjell på lyden..hva med en forsterker hvis jeg kobler med disse høytallerne??skal det bli bra eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå