RuJu Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 Hmm. lurte på om noen hadde erfaring med Boston Rally Series 12" skal muligens kjøpe meg en. lurer på om noen vet hvor mange watt den er??? finner ikke noe på nette om den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 Har ikke erfaring med subbene i Rally, men jeg hadde et 5,25" kompsett og to 8" midbasser for mange herrens år siden. Spilte meget bra den gang syntes da jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuJu Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2006 hmmm. okei noen andre med erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Jeg hadde to stk boston pro 8,4 baki min bil å det spillte no helt sykt, helt til de ble stjelt da.. men for ikke å spore helt av vil jeg bare si at boston er TØFT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuJu Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2006 jeg prøvde en boston. det var ækte drit før å sei det sånn. bære leverte den tebake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå