Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle lage en egen tråd med de nye englelysene mine som jeg monterte i går. Ligger noen bilder allerede i tråden "Aneleyes bestilt"

Ringene er Predator Chromium 6000k (standard). Kjøpt hos www.jlevisw.com i det store amerika.

Men selv om det er langt til der borte, så tok det ikke mer enn en uke til de lå på postkontoret hjemme. Bestilt natt til lørdag 3. juni. Hentelapp fra Posten fredag 10.juni.

Noen bilder fra monteringen:

Angeleyes_montert_9_6_06_008.jpg

Angeleyes_montert_9_6_06_010.jpg

Loddet meg inn på ledningen til venstre parklys.

Angeleyes_montert_9_6_06_022.jpg

Litt bilder av lyktene og motorrom etter en real vask. Brukte 5 timer. Bilen ser nesten ny ut. (Vask, tørk, motorvask med shining av plastdetaljer, autosol på stabstag og deksel til konfilteret, vindusvask, støvsuging, støvtørking, gummifornyer på dekk og lister)

Puss_001.jpg

Puss_008.jpg

Satt i noen pærer jeg fant på jobb:

Puss_010.jpg

Venstre byttet. Ja høyre lykt da:):

Puss_011.jpg

Puss_012.jpg

Puss_016.jpg

Puss_017.jpg

Motorrom etter vask og shining av plastdetaljer og litt Autosol på strategiske plasser:

Puss_004.jpg

Puss_005.jpg

Puss_006.jpg

Flere bilder kommer garantert i morgen. Da av treffet hos OS Bildeler i Sirevåg.

ENJOY!!

Skrevet

Takker og bukker.

Pærene i xtralyktene er noe rask jeg fant på jobb. Vil vel egentlig ikke anbefale dem. 80watt. Litt for kraftige. Send heller en PM til Silverback her på forumet. Han kan linke til noen gromme pærer på E-Buy.

Skrevet
Pærene i xtralyktene er noe rask jeg fant på jobb. Vil vel egentlig ikke anbefale dem. 80watt. Litt for kraftige. Send heller en PM til Silverback her på forumet. Han kan linke til noen gromme pærer på E-Buy.

Tenkte jeg like godt kunne legge ut litt info om pærene her :)

De kjøper du på www.ebay.com Søk på xenon, 8500K så finner du dem. Merket heter Euro Dezigns, og de finnes i de fleste størrelser. Pleier å sende selgeren en mail, for å få prisen på flere sett, samt frakt til Norge.

Nå som dollaren er så lav, så er dette en veldig bra pris ;) Anbefaler disse pærene!!

Happy shopping!! 8)

Skrevet

Silverback:

Har du dem fortsatt montert? URL til tråden din hvor du har bilder eventuelt?

Hvor lenge har du hatt dem montert isåfall. Dvs, om de holder en stund.

Slike wannabe-hvite har jo en tendens til å holde omtrent ingenting.. :?

Skrevet
Silverback:

Har du dem fortsatt montert? URL til tråden din hvor du har bilder eventuelt?

Hvor lenge har du hatt dem montert isåfall. Dvs, om de holder en stund.

Slike wannabe-hvite har jo en tendens til å holde omtrent ingenting.. :?

De holder nok ikke like lenge som vanlige "gule" pærer nei, men for meg er det vel verdt pengene!! Vil faktisk si det er et godt alternativ til de som ikke vil investere i xenon. Er ihvertfall meget bra til tåkelys på biler med xenon!

Var ute og tok et bilde nå... Forskjellen er enda større en det er på bildet. Nærlyset er ei "vanlig" pære. Du ser jo også hvor godt de passer til CCFL-ringene mine.

P6130025.JPG

Skrevet

De pærene der (EuroDesignz) er noe jævla drit.

Jeg kjøpte slike sammen med hagenisse, han kjøpte to sett og jeg kjøpte ett. Husker ikke helt nøyaktig lenger, men det var ikke mange ukene (et par måneder?) før de begynte å ryke hos oss.

Skrevet

Tja, nå har holdbarheten vært bedre hos meg da, men de varer ikke like lenge som standard pærer nei. Men for meg er det som nevnt verdt det. Med frakt og slikt koster pærene ca 150 kr paret, og for meg er ikke det store investeringen. Jeg kjøper som nevnt inn flere sett om gangen, slik at jeg har pærer liggende om de skulle ryke. Utseende her overgår holdbarheten for meg her, men det er nå bare min mening :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...