Gå til innhold

BMW 328i coupe 96mod (e36) vurderes solgt...

GromBil.com
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg en 328i coupe 96mod for noen mnd siden. Jeg driver en nettside og trengte en bil til forskjellige tester osv for å lage repportasjer til websiden (Grombil.com)

Nå er jeg snart ferdig med disse reportasjene og vurderer å selge bilen. De som kjøper bilen får en bil med alle di riktige moddene.

Kan nevne noen:

19" hjul 8.5" med 235 fremme og 9.5" bak med 265 dekk ( 18.000kr)

Valsede hjulbuer ( 3000kr)

FK justerbart understell ( 10.000kr)

Powerflex foringer ( 9000kr ferdig montert.)

Bosh Angel eyes lykter (5000kr)

Blanke blinkers rundtom (3000kr )

Pipercross filterkit (ca 2500kr )

Alpine CD spiller og høytalere. inkludert 12" sub og V12 5-kanals forsterker. Nypris cd spiller var rundt 10.000kr...

Bilen er Madeira violett i fargen. Lakken er ok, men har litt steinsprut i front og noe småfnatt rundtom (Ikke ny bil!) Interiøret er strøkent. Delskinn sportstoler i sort og grå. En del chrom detaljer innvendig. Der følger med 18" M3 look e46 felger med brukte vinterhjul (Piggritt). Disse felgene er beine, men ikke strøkne.

Bilen fremstår som meget bra og er etter min mening et bra kjøp. Jeg har som dere ser kostet på bilen en del. Jeg har målepapirer på bilen før og (snart) etter montering av Pipercross filterkittet. Før var der 198.5hk... Etter måles i morgen :-).

Kjørt 158.000km

Prisantydning? Bud over 160.000kr (Alle mod`s er nye!)...

felger_3.jpg

felger_4.jpg

felger_5.jpg

Kan nås på:

PM

postmaster@grombil.com

Mobil: 92801044

Privat: 51465990

Selges til fordel for bil med plass for hund :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viser seg at innsuget er en såpass stor flaskehals at resultatet bla det samme. Etter montering av nytt innsug tror jeg vi mer realistisk kan måle effekten med og uten filteret... Men slike filter vi jo ikke gi så mye effekt uansett.... Bare masse god lyd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargen er riktig som så mye annet, men må si det felgene var sinnsykt fine!!!

Vet ikke hvordan det er å kjøre på 19" på E36 men det så meget fint ut ja!

Hadde det vært ander speil, og annet interiør, skulle jeg vurdert denne!

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargen er riktig som så mye annet, men må si det felgene var sinnsykt fine!!!

Vet ikke hvordan det er å kjøre på 19" på E36 men det så meget fint ut ja!

Hadde det vært ander speil, og annet interiør, skulle jeg vurdert denne!

:wink:

nå koster jo ikke speilene allverdens da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Hella lykter ja..... Min bad :-)

M3cab: Annet interiør? Etter min mening er dette det ultimate interiør om man ser bort fra ettermontert M3 interiør. Sportstoler i delskinn er snadder mener nå jeg. Interiøret er også veldig helt og fint.....

Speilene kan jo enkelt byttes :-).... Som så mye annet av smådetaljer på bilen. Nyrene i front skal jeg kjøpe nye... De satt så løst at den ene falt ut ved oppbremsing :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...