V1Nk3lDyR Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Driver å trekker strøm kabel til anlegg. Så det lå en annen tråd om dette, men han trekker på andre siden enn meg. Ossen kommer jeg igjennom torpedo veggen på den sia som ikke batteriet sitter på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Hvorfor vil du gå gjennom helt på den andre siden av batteriet når det sitter en svær gjennomføring under batteriet? Skru ut hanskerommet, så ser du gjennomføring helt i hjørnet ved kanten av teppet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V1Nk3lDyR Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2006 fordi jeg allerde har trekt phono på den andre siden. Tenkte meg ikke helt om, pluss at det virka kjekkest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Hmm.. Er det noe hull der da? Altså, på førersiden? Hvis ikke, så er det to alternativer (som jeg ser det): 1.: drill hull (høres risky ut) 2.: bit i det sure eplet, trekk omigjen phonoledningen på den andre siden Tror nemlig det ikke vil være smart (med tanke på forstyrrelser) å trekke ledningen igjennom hullet som ledningen -egentlig- skal igjennom, for så å trekke den via bak headuniten bort til førersiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V1Nk3lDyR Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2006 Ja ja, får se litt mer på det i morra. Får håpe det er ett hull der, hadde vært greiest det. Fikk lagt opp phono ganske bra, så er kjipt å måtte rive det opp igjen:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V1Nk3lDyR Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2006 Ingen fler som hadde vært like "smart" som meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Du kan jo gå gjennom elektronikkboksen da. Men du må du få hullet 110% tett etterpå. Da får du kabelen lett inn i kupeen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå