Schnellfahren Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Kjøp 7x10" 3 veis med seperat delefilter, ikke slik tallentløse greier som de vanlige 6x9 høyttalerene har..DLS har 7x10" 3 veis. Men disse passer vel ikke til 6x9 brakettene som er å få kjøpt? Har et par 7x10 liggende som jeg lurte på om var mulig å montere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Kjøp 7x10" 3 veis med seperat delefilter, ikke slik tallentløse greier som de vanlige 6x9 høyttalerene har..DLS har 7x10" 3 veis. Men disse passer vel ikke til 6x9 brakettene som er å få kjøpt? Har et par 7x10 liggende som jeg lurte på om var mulig å montere... neppe.. jeg fikk akkurat dytta mine 6x9 inn der så 7x10 blir nok litt stort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 tnx;) Men ossen er disse http://www.rinconmedia.no/product_info. ... 5c7c70932e? Glem disse! Produktbeskrivelsen er en vits! Bare søppel det der;) PR-6390 X Turbo er Boschmann sin geniale Super BASS høyttaler. Hele 1800 Watt max eller 700W RMS tilsammen sier sitt.Ekstremt kraftig høyttaler versjon! Kan se langt etter å få oppleve de spesifikasjonene der fra et 6x9"-sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 PR-6390 X Turbo er Boschmann sin geniale Super BASS høyttaler. Hele 1800 Watt max eller 700W RMS tilsammen sier sitt.Ekstremt kraftig høyttaler versjon! Kan se langt etter å få oppleve de spesifikasjonene der fra et 6x9"-sett Ja, Boschmann opererer alltid med ekstreme specs. Det henger ikke på greip i det hele tatt! Skulle likt å sett hvilke metoder de bruker for å måle effekt, siden de ender opp med sånne tall. Spør du meg så grenser det til svindel og bedrag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Coupe Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Har du sub? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V1Nk3lDyR Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2006 ja, har sub Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå