Gå til innhold

Ossen 6*9 bør jeg velge?


Anbefalte innlegg

Decade på tæbud:

prod_detaljer.php?id=611

Vet du om disse passer til 6x9"-monteringsettet for undermontering i hattehyllen på en E36? Blir kanskje ikke disse her for *høye* enn andre når de har slikt gitter på? :?

Jeg har før hatt PIONEER TS-A6911, men denne tror jeg membranen er ødelagt på... :? Kommer nemlig skurrelyd på -visse- frekvenser.. :(

Lyden blir borte når jeg holder på magneten under faktisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du om disse passer til 6x9"-monteringsettet for undermontering i hattehyllen på en E36? Blir kanskje ikke disse her for *høye* enn andre når de har slikt gitter på? :?

Hvor får du tak i disse monteringssettene og hvordan vet man hvilke høytalere som passer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bl.a. én her på forumet som har en slik til salgs, minnes jeg (se under deler til salgs)

Ellers, så selger bilradiospesialisten dem til ca 500,- minnes jeg (ja, svindyrt.. men men.. ;))

Når du sier "passer", tenker du da også på det som jeg tenker på? Altså, høyden? For... alt annet skal passe. Dvs, så lenge magneten er av normal størrelse, så skal den gå rett igjennom. Den skal sitte ordentlig når skrudd fast i hattehyllen i de originale hullene.

Så... det med hvilke høytalere som passer til den, blir isåfall å høre med dem som selger dem, og spørre (som jeg gjorde til Mr. Stream nu) om visse høytalere passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...