Tweety bimma Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Jeg må vise bilen på biltilsynet raskest mulig(egentlig 10 juni) men mangler papirer på senke settet mitt,er et 40/40 senkesett fra h&r lesjøfors.. Hvis noen har samme senkesett med papirer så SKRIK ut... På forhånd TUSEN TAKK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Spring innom mekonomen, de fører lesjøfors. De bør vel kunne skaffe papirer til deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2006 Var på mekonomen i Tønsberg i dag og de fører ikke lesjøfors.. Så er det noen der ute som har pepirer på detta så si fra er dere snille... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bogart Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Hei, De skriver noe for BMW på fastford.no utrolig nok. http://fastford.no/forum/lofiversion/in ... t6673.html Er du kløpper i tysk kan du muligens sjekke her: http://www.hr-spezialfedern.de/index.php Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2006 Det var vel da H&R å ikke lesjøfors Det står h&r lesjøfors på mitt senkesett(Pappesken) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bogart Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Sorry, da vet jeg ikke men jeg skal lete videre. Selv har jeg problemer med at jeg ikke vet hvilket senkesett som er brukt på min bil, og forrige eier er ikke å få tak i (utenlands?). Noen tips om hvordan jeg kan finne dette ut? Fjærene er gule ,men det er jo till og med kyllingen....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Har du hatt hjulstillings kontroll og hatt papirer på det? Og orginale felger? (orginal dim) eller er det ikke noe vits i å prøve en gang. Hatt samme problemet før, ente opp med å selge hele bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meldis Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Hvis det er H&R fjærer så finn du tüv papirer under approvals inne på hjmmesidene til H&R: http://www.h-r.com/index.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Sorry, da vet jeg ikke men jeg skal lete videre.Selv har jeg problemer med at jeg ikke vet hvilket senkesett som er brukt på min bil, og forrige eier er ikke å få tak i (utenlands?). Noen tips om hvordan jeg kan finne dette ut? Fjærene er gule ,men det er jo till og med kyllingen....... gule fjærer? apex kanskje? syrry OT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå