Gå til innhold

Er det meg eller verden?

chrbje76
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

må si meg enig. første bilen jeg hadde var en e30 solgte den pga økonomi (mista jobben) prøvde forskjellige forder både nye og gamle men det var ikke det samme.. nå sitter jeg igjen med en god gammel e30 selvom dette sikkert ikke er av de beste bilene til bmw og kjøre men det banker dritten av alle andre for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har noen bra poenger.

Jeg kan trekke et eksempel på liknende:

For et års tid siden, da E30'n min hadde et jalla understell med uberslitte foringer rund baut + 14" felger og slicks bak.

Ihvertfall, jeg skulle kjøre en bekjent til et sted og tilbake i en nyere Astra. Å herregud for en KJEDELIG bil. Girstanga/innretningen er noe av det VERSTE (verre enn Toyota Hiace) jeg har sett noengang. Helt forferdelig. Jeg kjørte gjennom svinger i 80-90 og bilen understyrte som F, jeg prøvde også og sette den fra 5 til 4.gir og gi full gass. Ingenting skjedde.

Jeg kjørte tilbake og satte meg i min meget slitne E30 318i. Hadde jeg ikke vist bedre hadde jeg trodd det var rene sportsbilen!

Freude am Fahren kommer til sin rett!

Eneste + med Astraen var servostyringen :roll:

BMW - laget for sjåføren! Og jeg er ingenting annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at noen fikk glede av klagingen, det måtte bare ut :). Det burde si noe at jeg satte meg inn i denne Saaben uten en eneste fordom, annet enn alt skrytet jeg har hørt fra Saab selv om hvor flinke de er og hvor fornøyde alle Saabfolk ser ut i bilene sine, faktisk var dette en bil jeg ville vurdert som en kandidat. Nå skal jeg peke og le av dem.

Ta dette med nøkkelen f.eks,, jeg vet jo at man aldri egentlig bruker dørlåsene. Men hva gjør jeg den dagen buttpluggen har gått tom for strøm og jeg står der med handleposene og grinete unger, da hjelper det fint lite at jeg har en normal nøkkel liggende hjemme i en skuff, eller inne i hanskerommet. Eller om jeg mister den store buttpluggen, hva skal jeg kunne låse opp døren etter da om jeg ikke kan starte bilen. Dette er ikke noe annet enn dårlig design, de må finne på noe spesielt for enhver pris og ender opp med noe som ja er spesielt, men ikke har en eneste gevinst i forhold til den vanlige løsningen.

Men det desidert verste av alt er rykkingen de fleste nye biler har på gassen, hvordan disse løsningen kom ut av fabrikkhallen klarer jeg ikke å forestille meg i en vill fantasi og hvordan de fleste folk klarer å kjøre rundt med dette uten at alle sikringene går aner jeg ikke . Jeg tillater meg å snøfte overlegent i deres generelle retning Saab og den ellers jevne bilindustri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OOh når vi først er inne på Saab, har dere sett den siste? bwaaaaaahahahhahahahahahaha,aaahahahaha,, her trenger ikke jeg ta noe initiativ på peke å le,, folk ligger jo i gatene å ruller i latterkrampe. Første gang jeg så en var jeg var sikker på at det var noe han hadde mekket hjemme i garasjen, jøje meg det må være Saabs idee om å gå ut med et smell "jaja grabbar nu e det slut,, men vi fikk då en god skjemt på slutet hva!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OOh når vi først er inne på Saab, har dere sett den siste? bwaaaaaahahahhahahahahahaha,aaahahahaha,, her trenger ikke jeg ta noe initiativ på peke å le,, folk ligger jo i gatene å ruller i latterkrampe. Første gang jeg så en var jeg var sikker på at det var noe han hadde mekket hjemme i garasjen, jøje meg det må være Saabs idee om å gå ut med et smell "jaja grabbar nu e det slut,, men vi fikk då en god skjemt på slutet hva!"

Denne?

saab95biopower015ic.jpg

Skjønner virkelig ikke hva folk tenker med når de enten designer eller kjøper noe sånt!

Den er jo nesten styggere enn Rodius!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...