Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Takk takk :)

Men burde jeg heise den litt bak? Fikk høre fra forrige eier at den var senket 60 / 40. Jeg har aldri satt meg inn i det, å jeg er helt ny med bil, men vil det si at jo lavere nummer, jo lavere bil?

Rettere sagt, åssen senk burde jeg ha bak for å heise den bitte litt ? :)

Er litt flau nå :P

Skrevet

Når du har 60/40 senk vil det si at den er senket 60mm foran og 40mm bak. Skal du heise den bak må du ned i tall. Setter du på 30mm fjører bak f. eks. vil den altså være 1cm/10mm høyere. Personlig syns jeg bilen er fin som den er nå. Ser meget strøken ut.

Skrevet
Når du har 60/40 senk vil det si at den er senket 60mm foran og 40mm bak. Skal du heise den bak må du ned i tall. Setter du på 30mm fjører bak f. eks. vil den altså være 1cm/10mm høyere. Personlig syns jeg bilen er fin som den er nå. Ser meget strøken ut.

Ok, tusen takk :)

Men den subber litt bak :o

Skrevet

Hvis den subber bak kan du jo evt valse/banke inn den lille kanten. Tror ikke det trengs lakkering etterpå. Koster deg vel sikker 500-750 per hjulbue. Om du gjør det selv med en hammer blir det jo gratis, men om det blir pent er jo en annen sak ;)

Skrevet
Hvis den subber bak kan du jo evt valse/banke inn den lille kanten. Tror ikke det trengs lakkering etterpå. Koster deg vel sikker 500-750 per hjulbue. Om du gjør det selv med en hammer blir det jo gratis, men om det blir pent er jo en annen sak ;)

Sendte mail til valsespesialisten, men har ikke fått svar på flere dager though.

• 2 weeks later...
Skrevet

Legger ved noen nye bilder av gliset :)

Er så fornøyd å stolt av bilen min nå :oops:

Den andre bimmeren er en kamerat av meg sin ;)

DSC00056.jpg

DSC00057.jpg

DSC00067.jpg

DSC00053.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...