Mauro Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Dro til Arendal i dag, å traff en hyggelig fyr ifra Skien. (lmn på forumet) Vi gjorde en grei deal, å jeg kom hjem med et STORT glis rund munnen. Stress å skrifte dekk i 29 grader i sola though. Eneste er at jeg tror jeg må heise den litt bak, eller valse, men satan, som jeg likte det ihvertfall. Fikk ikke bilde når den var på 29 da, men varmt var det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 er bedre med sol å fint, enn 12 grader å overskyet... fine felger du hadde montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Meget pen bil du har. Jeg syns nå kanskje at den var pen som den var bak, men at du kanskje tok den ned 1 cm med senkeskåler foran? Eller er den maks lav pr idag? Jeg er enig med deg at det ikke er så kult å legge om dekk i den varmen. Nå har ikke jeg lagt om dekk, men snekret her hjemme ute i over 33+. Det var ikke mye behagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2006 Meget pen bil du har. Jeg syns nå kanskje at den var pen som den var bak, men at du kanskje tok den ned 1 cm med senkeskåler foran? Eller er den maks lav pr idag? Jeg er enig med deg at det ikke er så kult å legge om dekk i den varmen. Nå har ikke jeg lagt om dekk, men snekret her hjemme ute i over 33+. Det var ikke mye behagelig. Tusen takk! Jeg er så fornøyd at jeg holder på å falle av stolen. Vil ikke ha den noe lavere, å den subber allerede bak. Vet ikke omeg skal heise den litt bak, eller om jeg skal prøve med valsing. Er litt rust i hjulbuene bak, så det sprekker nok lett noe lakk der om jeg valser. Vi får se. Må kjøre veldig piano sånn som det er nå ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Borgis Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 bilen din er pen, du kan være stolt over at det er din første bil. jeg synes at du burde senken mer foran. den er perfekt bak. stå på videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lmn Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Hei Alex!! De blei veldig bra på bilen din ja! Og må bare si at det var 26 grader i SKYGGEN og vi sto i sola og delte på 1 hjul tvinge! Tror jeg svetta 2-3 liter på den timen! Men takk for denne gang og vi prates helt sikkert igjen! Savner de litt allerede!!! Sukk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 bilen din er pen, du kan være stolt over at det er din første bil. jeg synes at du burde senken mer foran. den er perfekt bak. stå på videre. Senke mer foran? Haha. Eller svar bilen fin utvendig, men ville kanskje sotet foran også siden den har bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2006 bilen din er pen, du kan være stolt over at det er din første bil. jeg synes at du burde senken mer foran. den er perfekt bak. stå på videre. Senke mer foran? Haha. Eller svar bilen fin utvendig, men ville kanskje sotet foran også siden den har bak Takk. Tja, det er jo ulovlig, men vi får se Syns du jeg burde heise den, eller valse den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 gode gamle coupèen min dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Fin bil! Ble nice med de felgene på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 fine greier dette... mye som ikke er min stil... men fremdeles en fin og godt bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_E34 Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 fin første bil, hvor mye gav du for den? veldig fin, gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2006 Ga ikke så mye Åja, det er førstebilen. Har oppkjøring til fredag, men har en dårlig følelse gitt (fyller 18 på fredag <3 ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Ble bra med de felgene på bilen din Er det 18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2006 Ble bra med de felgene på bilen din Er det 18" Takk Nei, det er 19" <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå