Gå til innhold

Førstebilen min. :) Nye felger, fint vær. <3

Mauro
 Share

Anbefalte innlegg

Dro til Arendal i dag, å traff en hyggelig fyr ifra Skien. :) (lmn på forumet)

Vi gjorde en grei deal, å jeg kom hjem med et STORT glis rund munnen. :D

Stress å skrifte dekk i 29 grader i sola though. :lol:

Eneste er at jeg tror jeg må heise den litt bak, eller valse, men satan, som jeg likte det ihvertfall.

DSC00049.jpg

DSC00050.jpg

DSC00051.jpg

Fikk ikke bilde når den var på 29 da, men varmt var det. :)

DSC00048.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Meget pen bil du har. Jeg syns nå kanskje at den var pen som den var bak, men at du kanskje tok den ned 1 cm med senkeskåler foran? Eller er den maks lav pr idag? Jeg er enig med deg at det ikke er så kult å legge om dekk i den varmen. Nå har ikke jeg lagt om dekk, men snekret her hjemme ute i over 33+. Det var ikke mye behagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pen bil du har. Jeg syns nå kanskje at den var pen som den var bak, men at du kanskje tok den ned 1 cm med senkeskåler foran? Eller er den maks lav pr idag? Jeg er enig med deg at det ikke er så kult å legge om dekk i den varmen. Nå har ikke jeg lagt om dekk, men snekret her hjemme ute i over 33+. Det var ikke mye behagelig.

Tusen takk! :) Jeg er så fornøyd at jeg holder på å falle av stolen.

Vil ikke ha den noe lavere, å den subber allerede bak. Vet ikke omeg skal heise den litt bak, eller om jeg skal prøve med valsing. Er litt rust i hjulbuene bak, så det sprekker nok lett noe lakk der om jeg valser. Vi får se. Må kjøre veldig piano sånn som det er nå ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Alex!! De blei veldig bra på bilen din ja! Og må bare si at det var 26 grader i SKYGGEN og vi sto i sola og delte på 1 hjul tvinge! :shock: Tror jeg svetta 2-3 liter på den timen! Men takk for denne gang og vi prates helt sikkert igjen! :beer:

Savner de litt allerede!!! Sukk... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen din er pen, du kan være stolt over at det er din første bil. jeg synes at du burde senken mer foran. den er perfekt bak. stå på videre.

Senke mer foran? Haha. Eller svar bilen fin utvendig, men ville kanskje sotet foran også siden den har bak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen din er pen, du kan være stolt over at det er din første bil. jeg synes at du burde senken mer foran. den er perfekt bak. stå på videre.

Senke mer foran? Haha. Eller svar bilen fin utvendig, men ville kanskje sotet foran også siden den har bak

Takk. :)

Tja, det er jo ulovlig, men vi får se :)

Syns du jeg burde heise den, eller valse den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...