|Andreas| Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 Noen bilder Mexos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 Synes det med de LCD-skjermer under panseret var en liten overdrivelse Har enda til gode å oppleve det! Har du? Er jo 2-3 år siden en slik bil var vist i et slikt blad. Om det var MAW Power husker jeg ikke, men LCD i motorrommet var det ja. Finnes jo en BMW cab i Norge også med dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 Noen bilder Mexos fikk ikke tatt så mange bilder pga. kameraet mitt gikk tom for strøm Har bilder av mye japansk da. Vet ikke hvor interessant det er, men kan legge ut jeg : Rx7 med Wankel motor jeg tror skal ha ca 400hk: Old School er tøfft! 7 serie med 22" Min bil i midten. Mangler frontleppa si (Til Salgs) Det var vel ca det mest interessante jeg hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 Noen bilder Mexos fikk ikke tatt så mange bilder pga. kameraet mitt gikk tom for strøm Har bilder av mye japansk da. Vet ikke hvor interessant det er, men kan legge ut jeg : Kult, bilder Kan vi vente oss bilen din i bladet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hannepanne Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2006 Tok MASSE bilder, er vel stort sett bilder av alt som var der... Blir litt av en jobb å sortere det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Legg ut di beste da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Kan vi vente oss bilen din i bladet da? Så ingen fra bladet ta bilder av min så tviler på det. Er ikke no spes å vise fram heller. Har vært å levert den på lakkering no for å ta en del småtteri så den manglet litt styling igår så så rar ut Dessuten var det mange biler der som var i en helt annen klasse en min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hannepanne Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2006 Kan legge ut hvis noen kan forklare meg hvordan man får bildene store, som Mexos... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Kan legge ut hvis noen kan forklare meg hvordan man får bildene store, som Mexos... Du bare tar den direkte linken til bilde og seter bak adressen. Sånn som dette: [img=http://i7.photobucket.com/albums/y277/Mexos/Treff/Max%20Power/max7.jpg] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Den 7-serien har helt syk dekk. dim. bak; 295/25-22. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hannepanne Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hannepanne Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2006 Skyline er vel det eneste jeg kunne byttet bmw`en mot Min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 Kult, enda flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå