Magnus Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Tenkte det var på tide å slenge inn noen bilder av bilen min som jeg har holdt på med i vinter. Har skiftet til 97mod grill, EBC bremseskiver med redstuff klosser, sebring effektpotte, skiftet lykteglassene,fk klare grøftelys, montert jsm xenon fra dybvik trading og diverse annet. Felgene er pusset ned og nylakkert. Bilen er lakkert for 2år siden å helt rustfri. Så hva syns dere? Kjekt med komentarer Med xenon i dagslys. Neste er vel å få inn stereoen, kjedelig uten musikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Så veldig fin ut ..så nå skal du selge den til meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Meget pen! Perfekt senk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 pen og clean e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Kanonfin e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Knut Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Veldig pen E36 Coupe! M-stylingen er det peneste til disse bilene, spesielt når den er svart synes jeg! Tøffe bremseskiver og pene felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 DET var en e36 etter min smak! Meget pen Hvilken farge er det på den? Diamantschwartz? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Pen bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Lekker bil! Og jeg som egentlig ikke har så sansen for e36 Men denne var jo stilren og fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Finfin Coupe du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trønder_88 Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 fin bil da har du senka den mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2006 Takk, kjekt med positive tilbakemeldinger! Når det gjelder fargen så er den Diamantschwartz Metallic ja. Hvor mye bilen er senket er jeg usikker på fordi det står justerbart senkesett på bilen. Har lyktesenkere liggende og lurer på hva dere syns jeg skal gjøre? Er veldig i tvil selv om dette. Slenge de på eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Meget pen coupe det der. Dropp lyktelistene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Jeg ville ikke montert lyktelister. Bilen er skikkelig pen slik den er nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Pen bil! Hvordan er den innvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå