Gå til innhold

Bilder av min E36

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker :wink:

Ser det er forskjellige meninger om lyktelistene, men tror jeg har bestemt meg for å la dem ligge.

Hvordan bilen ser ut innvendig:

img05993rp.jpg

img5980zc.jpg

Ja, større motor hadde vert greit det :) Men er vel mye frem å tilbake for å få det godkjent. Er vel det meste utenom bremser som må skiftes også. Samme motor som deg bimmerdude hadde vel gjort seg :wink:

Om noen har forslag til hva mer jeg kan gjøre med bilen så spytt ut! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallpen e-36 det der! clean look er pent, perfekt senking og felger som sto i stil til bilen. Ikke noe harry-faktor der. Må si jeg aldri har vært så fan av E-36 selv, men den der var en av få pene. Pent skinninteriør på 'rei også. Tipper du svetter bra i danglebæra i varmen nå om dagen. OG, ikke noe lyktesenkere(!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakfull E36! Perfekt stylet!

Hvis noe mer skulle vært gjort her, ville jeg vurdert følgende:

-M3 ratt

-Høyttalere i dørene

-Kromdetaljer innvendig,håndtak osv

-Nakkestøtter bak

-Angeleyes

-Klarglasslykter bak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig å høre at dere liker bilen :wink:

Fint med forslag Dr_S O:)

Det kommer snart et focal 130kp frontsett inn i bilen. Hentet meg en audison LRx 2.4 i dag, så skal bli lyd så fort som mulig :D Håper dette blir bra. Noen som har hørt denne kombinasjonen?

Når det gjelder angel eyes, så hadde jeg fk sine sorte på bilen, men solgte de. De dugget en del og så er det mange som har det, altså litt kjedelig kanskje.

Så jeg fant ut at orginale linselykter med xenon å hvite parkpærer er meget pent å ble fornøyd med det. Kanskje hvite ringer hadde blitt pent i tillegg men det er vel ikke lovelig så forblir uten tror jeg.

Kromdetaljer er jeg ikke noe serlig fan av, men M3 ratt, klarglasslykter bak (rød/hvit) og nakkestøtter er jo ting jeg kanskje fikser snart.

Har sansen for bilen din også Dr_S :)

Ellers så gleder jeg meg til å få golyd i bilen. Tenker nå på sub løsning. Noen sier jeg skal bygge båndpass å legge opp rør til hattehylla for å få mest mulig lyd inn i bilen og minst mulig risting. Dette er vel en omfattende ting, så er ikke sikker på hva det blir til. Forslag mottas :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...