Gunnar Skrevet Juni 14, 2006 Skrevet Juni 14, 2006 Da var endelig den nye webshopen klar, MED skiltholdere/skiltplater og de nye foliemerkene! 44 skiltholdere igjen as we speak, så løp & kjøp! Se link på menyen til venstre, eller her: http://www.bimmers.no/statisk.php?id=webshop Ellers håper jeg alt fungerer som det skal - den skal legge inn frakt per enkelt ting automatisk, og forhåpentligvis har jeg også fått det til slik at den beregner en noen lunde fornuftig frakt for totalen dersom dere bestiller flere forskjellige ting. Meld fra til meg på mail gr@bimmers.no eller på PM dersom dere oppdager noen feil.
ingard Skrevet Juni 14, 2006 Skrevet Juni 14, 2006 Så du mener skiltholderen ikke passer til gamle skilt da?
Gunnar Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Skrevet Juni 14, 2006 ingard, Du kan sikkert alltids klare å putte de inni (må sikkert skru de fast da), men problemet med de gamle skiltene er at "alle" varierer på lengden, siden ikke alle tegnene er like lange. Har du mange 1-tall er f.eks. skiltene dine veldig smale.. på de nye er det gitt like stor plass til alle tegnene, slik at alle er like brede. Derfor får du nok litt plass til overs på sidene av skiltene dine. jcvold, bilde av hva? Skiltholderne? Se webshopen.
ingard Skrevet Juni 14, 2006 Skrevet Juni 14, 2006 Da var 131,- satt inn på kontoen din Hmm, har lagt merke til at noen skilte er kortere enn andre, men mine virker som om de er i normal størrelse.. jaja..
Gunnar Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Skrevet Juni 14, 2006 Du fikk med deg at skiltholderne selges enkeltvis? Du har mao. bare bestilt deg én skiltholder.. det var noen som ba om å få kjøpe enkeltvis ser du.. Beklager forøvrig dyr frakt, men det var eneste mulighet hos Posten. A-brev opp til 1kg til 55,- med størrelsestillegg på 21,- fordi de er over 36 cm lange.. Neste mulighet var egenemballert Norgespakke til 112,-.
ingard Skrevet Juni 14, 2006 Skrevet Juni 14, 2006 Helvete.. Skal du ha dobbel frakt hvis jeg bestiller to da?
ChrZZ Skrevet Juni 14, 2006 Skrevet Juni 14, 2006 Hvis du legger 2 i "handlevognen", så ser du at det blir bare frakt på én skiltholder. Det står forøvrig under at man må bestille to, for å få to, og det står at 76,- i frakt er for 1 til 4 skiltholdere.Dvs, bestiller man 5, så blir det dobbel frakt osv.
Gunnar Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Skrevet Juni 14, 2006 Helvete.. Skal du ha dobbel frakt hvis jeg bestiller to da? Bestill en gang til, og så velger du "Annet" på forsendelse. Da får du ingen frakt ekstra, kun én skiltholder til 55,-. Kanskje jeg bare må legge de ut i par heller, var bare det at det var noen som ba om å få kjøpe enkeltvis.. Hvis du legger 2 i "handlevognen", så ser du at det blir bare frakt på én skiltholder.Det står forøvrig under at man må bestille to, for å få to, og det står at 76,- i frakt er for 1 til 4 skiltholdere.Dvs, bestiller man 5, så blir det dobbel frakt osv. Det at det måtte bestilles to for å få to var ikke i uthevet skrift da ingard bestilte, så det er litt mer tydelig nå. Men han lurte nok på det med dobbel frakt siden han allerede har bestilt. Når man bestiller to samtidig blir det jo ikke noe problem.
Tech9 Skrevet Juni 14, 2006 Skrevet Juni 14, 2006 Se der ja..flotte greier.. Da var to stk skiltholdere bestilt av meg også..
Gunnar Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Skrevet Juni 14, 2006 Nå begynner det å ramle inn litt bestillinger ja. Veldig bra. Er ting forståelig og greit å bruke, eller? Må bare gjøre meg oppmerksom på, eller spørre om, ting som er uklart.
JAL_535i Skrevet Juni 14, 2006 Skrevet Juni 14, 2006 trengte etpar www.bimmers.no i krom til min ja =)
Gunnar Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Skrevet Juni 14, 2006 Du har jo bestilt sølv da (speilvendt).. skulle det være chrome? Har desverre ikke chrome i speilvendt, var pga. folien. De var usikre på hvordan det ville bli.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå