Gunnar Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Skrevet Juni 23, 2006 Desverre kom ikke andre opplag av skiltplatene i dag, slik jeg var lovet. Forhåpentligvis kommer de på mandag, så jeg skal _prøve_ å få sendt ut til dere som venter da, men det kan bli travelt siden vi drar til New York på natta.
Gunnar Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Skrevet Juni 26, 2006 Ja, da var ENDELIG ny leveranse på plass, og bestillingene som er betalt blir sendt i dag. For de andre så blir det et par ukers opphold i utsendinger nå. Hvis noen vil få seg skiltplater raskt kan det gå hvis bestillingen går inn i løpet av et par timer, og den blir betalt med kort (via PayPal), for da får jeg innbetalingsbekreftelse med en gang. Bankoverføringene oppdateres ikke før midnatt.. så da er det too late.
jDG Skrevet April 2, 2007 Skrevet April 2, 2007 Hei, utrolig flotte skiltplater! Lurer bare på om de vil passe med skiltene mine eller om jeg må begynne å skjære i de for å få plass, og om det går an å skru dem rett på den "skiltholderen" som allerede er der? BILDE: Takker for svar!
Gunnar Skrevet April 2, 2007 Forfatter Skrevet April 2, 2007 For meg ser det ikke ut som om du har skiltholder i det hele tatt? Skiltet ser bare ut for å være skrudd rett i fangeren. De skal uansett passe, men det er ikke sikkert de går 100% i sporet i fangeren siden dagens skilter er en del lenger enn tidligere. Forøvrig ser jeg du har "eldste" typen skilter - de passer i holderne, men er som oftest såpass smale at du får gliper på sidene. Du bør ha en av de to siste generasjonene skilter (520mm lange) for at det skal se optimalt ut.
jDG Skrevet April 2, 2007 Skrevet April 2, 2007 For meg ser det ikke ut som om du har skiltholder i det hele tatt? Skiltet ser bare ut for å være skrudd rett i fangeren.De skal uansett passe, men det er ikke sikkert de går 100% i sporet i fangeren siden dagens skilter er en del lenger enn tidligere. Forøvrig ser jeg du har "eldste" typen skilter - de passer i holderne, men er som oftest såpass smale at du får gliper på sidene. Du bør ha en av de to siste generasjonene skilter (520mm lange) for at det skal se optimalt ut. Jeg mente at det er avsatt plass til skilt i fangeren foran. Var ute å målte nå, og skiltet mitt er 11x49cm, så da blir vel de litt for små til å se bra ut med de skiltholderene der.. :/ Søren også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå