kamindre Skrevet Juni 16, 2006 Skrevet Juni 16, 2006 Sorry mac. Jeg tror jeg har solgt bilen til en fyr med et engelsk navn,Patrick ett eller annet. Antar han henter den i morgen, Jippy!! Han payer kr 140tusen... Utrolig bra! Penger i boks! Margrethe ) Dette fekk jeg til svar etter jeg sendte mail :D Betyr dette at hun er lei av alt maset fra oss?
Trulsen Skrevet Juni 16, 2006 Skrevet Juni 16, 2006 Dette betyr vell at hun tok budet fra patrick her på forumet seriøst?
kamindre Skrevet Juni 16, 2006 Skrevet Juni 16, 2006 Ja, da er det vel bare å gratulere han med ny bil da. Kanskje noe overpris, men går jo noe jævlig da.
Trulsen Skrevet Juni 16, 2006 Skrevet Juni 16, 2006 Ja, da er det vel bare å gratulere han med ny bil da. Kanskje noe overpris, men går jo noe jævlig da. hehehe Sitter bare og ler for meg selv her jeg..
Steffan C Skrevet Juni 16, 2006 Skrevet Juni 16, 2006 Utdrag fra en mail:Dette er ikke en bil, det er en lidenskap! Jeg selger aldri min lille baby til slemme gutter som ikke bryr seg om BILEN som sin egen baby. Skjønner'u vi er et eget folkeslag ) Helt fantastisk! Hun MÅ jo nesten kødde, men det gjør meg egentlig ingenting, for dette var underholdning! -Stelle pent med bil- babyen sin, og bryr seg om BILEN, sier hun . Ser jo ut som hu ikke har treffi askebegeret en gang på dette bilde .
kamindre Skrevet Juni 16, 2006 Skrevet Juni 16, 2006 Det kom sikkert noen store, slemme gutter og bomma på askebegeret.
locktite Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Skrevet Juni 16, 2006 Sorry mac. Jeg tror jeg har solgt bilen til en fyr med et engelsk navn,Patrick ett eller annet. Antar han henter den i morgen, Jippy!! Han payer kr 140tusen... Utrolig bra! Penger i boks! Margrethe ) Dette fekk jeg til svar etter jeg sendte mail :D Ha ha sikkert ute og feirer i kveld! Kredittkorta går varme! Kan du ikke si du kjøpte min i steden?
Trulsen Skrevet Juni 16, 2006 Skrevet Juni 16, 2006 Sorry mac. Jeg tror jeg har solgt bilen til en fyr med et engelsk navn,Patrick ett eller annet. Antar han henter den i morgen, Jippy!! Han payer kr 140tusen... Utrolig bra! Penger i boks! Margrethe ) Dette fekk jeg til svar etter jeg sendte mail :D Ha ha sikkert ute og feirer i kveld! Kredittkorta går varme! Kan du ikke si du kjøpte min i steden? Hehe, Patrick B som sa han kjøpte den.. Ikke jeg
Feldwebel Jensen Skrevet Juni 17, 2006 Skrevet Juni 17, 2006 Jeg sendte denne: "-----Opprinnelig melding----- Fra: @hotmail.com [mailto] Sendt: 15. juni 2006 01:54 Til: margrethe@amadeuz.no Emne: Forespørsel fra Gatebil Tilsalgs Hei, Jeg har en forespørsel om bilen du skal selge på Gatebil.no : Gjelder følgende bil : BMW 318 is 1990 tøff bil! er det servicehefte? garantert km? int. i å ta e36 1995 318is i bytte med 40.000,- i mellomlegg fra meg? bilen er strøken. full rieger styling, 102.000km, allt utstyr utenom ac og skinn og klima og el vindu bak. stor stereo, stor vinge, meget sota ruter, recaroseter, m emblem, m girkule med lys, neon, trimmet med kn filter (ca 180+ hester), dvd-skjermer i nakkeputene osv osv for mye å skrive. Har kjørt fra porshe, ferrari og kadett gsi uten problem. hvis bytte er aktuelt så skal jeg ha ny oljeservice fra deg, men nytt filter, og full tank bensin. Hilsen Jensen" Fikk dette til svar: "Nei takk - jeg bytter ikke... Den bilen du har er sikkert ok for deg, er du veldig mørk i huden også(?)...men duger ikke for meg dessverre. Jeg kan da ikke kjøre rundt i en sånn pimpa bil, tror du jeg er fra indre Pakistan eller??? Har en annen bil, monsterbil )"
ChrZZ Skrevet Juni 17, 2006 Skrevet Juni 17, 2006 Enten så er personen seriøs og medlem i vigrid, eller så har personen en veldig veldig dårlig form for humor...
Runar-CSi Skrevet Juni 17, 2006 Skrevet Juni 17, 2006 Har kjørt fra porshe, ferrari og kadett gsi uten problem. Utrolig flott linje....
Bimmerlars Skrevet Juni 17, 2006 Skrevet Juni 17, 2006 Herlighet.. Synes synd på mennesket, må jo være kødd det her
Bimmerlars Skrevet Juni 17, 2006 Skrevet Juni 17, 2006 Sendte en mail jeg å Venter spent på svar Hei! Jeg ser du selger en BMW E30 318is på gatebil.no! Ble veldig interessert da jeg så denne bilen, for det er faktisk ikke mange igjen av E30 is'ene! Imponerende at den gjør 0-100 på 4,9 sekunder!! Har selv en 325i og jeg greier 0-100 på 5,8! Må være noe med at fireren er så utrolig mye lettere enn seksermotoren kanskje! Er du interessert i at du får min 325i pluss at jeg betaler 100.000,- i mellomlegg? Synes det må være en grei deal.. Hva er forresten småtingene som må fikses? Mvh
Patrick B Skrevet Juni 17, 2006 Skrevet Juni 17, 2006 Sorry mac. Jeg tror jeg har solgt bilen til en fyr med et engelsk navn,Patrick ett eller annet. Antar han henter den i morgen, Jippy!! Han payer kr 140tusen... Utrolig bra! Penger i boks! Margrethe ) Dette fekk jeg til svar etter jeg sendte mail :D Ha ha sikkert ute og feirer i kveld! Kredittkorta går varme! Kan du ikke si du kjøpte min i steden? hehe, ja sa jeg har kjøpt ny bil no, så det har jeg jo også gjort. Skrev jo feil også da Mente 14000kr ikke 140000kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå