Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns filmen var skikkelig grom jeg... Men må si at jeg blir provosert av sånne pappagutter som han på begynnelsen... Sku banka'n med den fastnøkkelen i stedet for å kjørt fra'n... Hehe!

Enig i at den dialekten var slitsom...

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Syns filmen var skikkelig grom jeg...

Enig, fikk da lastet ned filmen med ok kvalitet, og synes den var topp! 8)

Må vel få sett den på kino også for å få skikkelig lyd.. :)

Men må si at jeg blir provosert av sånne pappagutter som han på begynnelsen...Sku banka'n med den fastnøkkelen i stedet for å kjørt fra'n... Hehe!

Der var det noe jeg ikke skjønte..han vant løpet virket det som, men han var da aldri foran, var han det da? :?

Skrevet
Så filmen for en stund siden. For en drittfilm!! Alt var så oppblåst!! Den første er og blir best av de filmene...

Er som regel at den første filmen er best. Slik har det alltid vært med oppfølgere, pågrunn av den første viser noe nytt, mens de neste viser det samme om igjen med nye effekter...

Skrevet

Jeg er også veldig skuffet over den nye fimen.. så den en gang i halvsøvnig tilstand. Så den en gang til i går i mer "våken" tilstand og ble ikke imponert denne gangen heller. Du ser så indelig vel at det er dårlige/uvirklige kjøresituasjoner.

1'rn er og forblir den beste.

Skrevet

makan til møkkafilm..var på nippet til og ikke gidde å se hele filmen..så er jeg ikke noe supporter av jænkier,japanbiler eller drifting heller da :lol: holder meg til nr 1 jeg som var den beste.dette ble for jalla.

Skrevet
Så den på kino på premieredagen! Drit fet film, synes jeg. Mye bedre enn 2`ern! Men er enig med at hovedpersonen kunne spart seg for "Howdy CowBoy" dialekta si! :-P

Hovedpersonen (Lucas Black) er samme som spilte Caleb i "American Gothic". Har et blikk som kan få Mike Tyson til i gjøre i buksa!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...