--bob-- Skrevet Juni 15, 2006 Skrevet Juni 15, 2006 tenkte å style opp min E34 520i 1993 mod.... Men passer egentlig hutmann kitet....er litt i tvil om hutmann eller rieger...? Robert.... http://www.huthmann-tuning.de/kfzumbau/album50
compact Skrevet Juni 15, 2006 Skrevet Juni 15, 2006 hutmann kitet var jo rått, men jeg synest rieger er finest
--bob-- Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Skrevet Juni 15, 2006 litt skeptisk på om det blir litt brøytebil stuk med hutmann.... ser noen har montert kit fra E39 også...passer det "nesten" rett på eller... Robert
R Andersen Skrevet Juni 15, 2006 Skrevet Juni 15, 2006 Flyttet denne til teknisk. Hvis du skal ha bilen under prosjekt, så bør du skrive litt mer om bilen og planene du har med den. Du bør også legge inn litt bilder av bilen i tråden.
Arimanni Skrevet Juni 15, 2006 Skrevet Juni 15, 2006 var ganske stilig styling det der ja! Viste ikkje at du fekk 4 potter bak på E34
C0bra Skrevet Juni 15, 2006 Skrevet Juni 15, 2006 var ganske stilig styling det der ja! Viste ikkje at du fekk 4 potter bak på E34 Alt er jo mulig med litt rør og ett sveiseapperat.. Huthmann stylingen var jo jævli rå Men klarer ikke helt bestemme meg for om den passer helt på E34. Jeg ville hvertfall sparkla ganske gått på bakfangeren i stede, for å slippe å få "gropa" inn bak..
Saltkjelen Skrevet Juni 15, 2006 Skrevet Juni 15, 2006 Jeg syns dette ble litt for mye kebab.. Ville helle gått for en diskre og pen styling, men det er nå ikke alle som liker dette. Hva med å kjøre M5 styling? Se på "Drage"`s gamle bil med slik styling blandet med AC-Schnitzer. Dette bør virkelig gi deg litt inspirasjon om hvordan en E34 bør se ut
Hylland Skrevet Juni 15, 2006 Skrevet Juni 15, 2006 Drage sin var fin og stilig... Dette var faktisk litt RÅTT!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå