jimc Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 En Chrysler stasjonsvogn med LAMBO DØRER.. Helt på trynet.. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7790668 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Dersom den skulle vært kjekk, måtte den hatt 900 hk minst..... Stort beist med under 200hk er ikke min smak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 synest ikke den der var så dum jeg! litt annerledes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Jeg syntes det så rått ut jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Coupe Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Uvanlig men ikke min stil nei BMW ONLY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboxs Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 tøft i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 En Chrysler stasjonsvogn med LAMBO DØRER.. Helt på trynet.. Slike lamborghini-dører er jo ikke særlig mer originale på BMW heller, hvis det var det du antydet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 med 22" felger, ettermontert grill, lambo dører og senkesett! Den er helt rå! hmm... Leveres de virkelig ikke med grill?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 syns det så rått ut jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 med 22" felger, ettermontert grill, lambo dører og senkesett! Den er helt rå! hmm... Leveres de virkelig ikke med grill?? tror du ikke den bare er byttet til en mer sportslig grill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hannepanne Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Liker ikke lambodører uansett.... Ser ikke noe bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gemiz Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 drid stilig. Stasjonsvogn med lambo dører. hadde snudd meg ette den på gata... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Feit bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 drid stilig. Stasjonsvogn med lambo dører.hadde snudd meg ette den på gata... Tror du han kjører med dørene oppe da? hehe Liker 300c meget godt! et helt nytt utseende, og virker ganske feit. Du får disse med større motor en 192hk. Men, om disse dørene passet på akkurat denne bilen, det...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimc Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2006 drid stilig. Stasjonsvogn med lambo dører.hadde snudd meg ette den på gata... Tror du han kjører med dørene oppe da? hehe Liker 300c meget godt! et helt nytt utseende, og virker ganske feit. Du får disse med større motor en 192hk. Men, om disse dørene passet på akkurat denne bilen, det...... I fart ja, tenkte det samme.. hehe.. Tydeligvis er ikke dette en 300C, men en Dodge Magnum eller et eller annet som selgeren nevner i annonsen.. Dørene mener jeg hadde vært betydelig mer penere på en stylet sedan enn en stasjonsvogn!! Men, smak og behag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå