-Roger- Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Er det mange fra bimmers som skal stille ut bilen sin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Det er en tråd til her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=24432 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arax Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Hei, jeg meldte meg på før jeg virkelig kom på ideen og stå sammen med Bimmers, tror dere det er noen problem og komme å parkere bilen min sammen med dere selv om jeg ikke er meldt på via noen klubb ? PS : Det er selvfølgelig en BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 Du kan jo sikkert sende en mail til Gatebil og få det retta på..? Det blir jo sendt ut en liste fra GB med hvilke biler som skal stå på standen, så antar de setter av plass til akkurat de..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arax Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 okey, gidder ikke lage noe mer arbeid for dem i gatebil redaksjonen, tar heller med meg en stol et skilt som det står bmw på og setter med hos dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 I'm in Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hemeci Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Jeg skal stille ut bilen , gleder meg som en unge håper det blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 da er jeg med også. hvor får vi plass noen som veit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Jeg er med!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 da er jeg med også. hvor får vi plass noen som veit. Sikkert på gocart banen,er det ikke det som er vanlig da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Gokartbanen pleier å være utstillingsplassen ja. De setter nok av så og så mange plasser alt etter påmeldinger og greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 ja jeg veit vi får på gocart banen men hvor på den.?? men spiller vel ingen rolle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2006 dette ser ut til å bli bra! tydeligvis mangen som er interesert! jeg får beskjed av Gatebil 10-7 dager før hvor mangen fra bimmers som har meldt seg på.jeg gleder meg som ein unge!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 Dette kan bli meget bra! Stor utstillingsplass for bimmers medlemmer Dessverre kan jeg ikke komme, men jeg får ta det igjen en annen gang selv om vi burde hatt en E23 der .. ehm PS! www.bimmers.no viser seg mer utad enn BMWCCN med slike treff og samtidig har vi 30 biler på lokale treff. Dette lover godt til å bli en stor klubb etterhvert.. BMWCCN's arvtaker? (Denne kommer jeg til å få høre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jani Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 faen azz.. at jg ikke har sett detta føre.. hadde vært konge og stått med bimmers.no men ser dårlig ut.. må fikse litt på bilen.. bare håper jg rekker det før rudskogen.. men skal inn uansett,men er mer stass med sin egen bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå