Joe Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Hva er det med BMW og fugler egentlig ? Virker som om hvergang eg setter fra meg en nyvasket BMW så er den tildekket med fugleshit når eg kommer ut morgenen etter. Er det noen som opplever det samme ? Kanskje det har noe med fargene som BMW velger eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Coupe Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Har opplevd det samme ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Coupe Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Trur det e den misunnelige naboen som har en fugl i bur som han slipper ut som e opplært til å skite på min blanke bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 hhehe, du sier noe der! og de hvite fugle drittan sitter som faen når sola har stått noen timer på det bare fram med hagla hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gemiz Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 naboen min og har fugler i bur. En fredag vaske og bonet jeg bilen, lørdags morning ligger 4 flotte hvite klatter på bakruta og utover bagasjerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hannepanne Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Ja, det er irriterende... Vasker bilen og er så fornøyd med meg selv, å neste dag er det der igjen!! FUGLESKITEN!!! Skal ta å spraye noe på trærne rundt så fuglene holder seg unna he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Slipper det problemet jeg,har garasje.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Sier bare EN ting POLLEN! det er au et helvette . vaska bilen noen timer senere. er den helt grønn og stygg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 De driter på min og.. Merkelig nok bommer de på fatterns suzuki, når de står like ved hverandre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hannepanne Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Betyr visst ulykke å uttale seg om sånne temaer... Bilen var rein i går, kommer ut i dag og da er det den klatten på panseret!! Grrr..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tore Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 er vel noe med bmw da.. jeg hater fugler som har lyst å grise til bilen min når den er nyvasket.. etter jeg hadde vasket en dag til besteforeldrene mine hadde sikker en gjeng med måser hatt fest på bagasjeluka mi.. den var ikke blå lengre, men hvit med blåe flekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Sier bare EN ting POLLEN! det er au et helvette . vaska bilen noen timer senere. er den helt grønn og stygg Jepp, har merka det! Men det er heldigvis ein del lettare å vaske vekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimc Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Fikk en KJEMPE klase på panseret idag! Da var det rett til vaskehallen, er en som skal se på bilen imorgen, lurer på hvordan en eventull kjøper hadde reagert på en REAL fugle klase på panseret. Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Å du skal selge X3`en,blir det en ny BMW da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Jepp, kjenner til feneomenet ja, nyvaska bil for 3 dager siden. og i dag når jeg skulle hjem fra jobb, var det den rusa på panseret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå