M3Compact Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Driver å leter etter E39 til samboeren min. Ganske viktig at vi har hengerfeste. Mener å huske fra forrige gang hun hadde E39 at det var veldig dyrt å få dette ettermontert. At det kun kunne settes på orginalt feste og ledningsnett. Stemmer dette? Blir ganske begrensa nå vi kun får sett på biler med hengerfeste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Driver å leter etter E39 til samboeren min. Ganske viktig at vi har hengerfeste. Mener å huske fra forrige gang hun hadde E39 at det var veldig dyrt å få dette ettermontert. At det kun kunne settes på orginalt feste og ledningsnett. Stemmer dette? Blir ganske begrensa nå vi kun får sett på biler med hengerfeste Jeg vet ikke hva et originalt hengerfeste koster på E39 i Norge, men på E46 koster et originalt hengerfeste her i Danmark noe over 10 festblanketter. På E90 koster et originalt hengerfeste... hold deg fast... 19102,- danske kroner inkl. moms.... ... Normalt er deler/arbeide vesentlig billigere i Danmark enn i Norge..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Sjekk denne tråden. Her er litt info http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=2 ... engerfeste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå