plimbu Skrevet Juni 16, 2006 Skrevet Juni 16, 2006 Hei har nettopp kjøpt meg ny bil og når jeg kjører med ac på så virker det som bilen lugger/hakker litt ved gass pådrag innimellom. Har tidligere hatt bil med ac og ikke merket noe til dette så derfor lurer jeg på om det er noe som er feil? En kompis satt på en tur og mente at han ikke merket noe til det så er det jeg som bare har "noya" og legger merke til den minste ting og innbiller meg feil eller er dette normalt? Bilen går ihvertfall merkbart dårligere med ac`n på ihvertfall vet jeg men ikke at det skal være sånn "lugging". Kan jo hende det er kjøle kompressorn som slår til at det er det. Har egentlig ikke så mye peil så håper på (beroligende) svar!
Bjørn 320 Skrevet Juni 16, 2006 Skrevet Juni 16, 2006 Merkar at min går dårlegare med AC på, men noko lugging har eg aldri lagt merke til..
Dirty Skrevet Juni 16, 2006 Skrevet Juni 16, 2006 syns jeg leste noe her på bimmers for en liten stund siden. vis bilen gikk mye dorligere osv( når AC var på )så var det den tanken som begynte å bli tom. kom ikke på navnet i farten men, du skjønnte kansje hva æ mente:P vis ikke kan det vel vel være gåen lambda, da spyler den mer bens in!? da vil den "lugge" litt som du sier:P
M6 Bjørn Skrevet Juni 16, 2006 Skrevet Juni 16, 2006 På biler med litt mindre motor så kan man merke det når kompressor slår inn.Det er ikke noe uvanlig det
glenng Skrevet Juni 17, 2006 Skrevet Juni 17, 2006 Merker godt den lugginga på min civic 1,4 hvertall symaskinmotor og a/c er ikke den beste kombinasjonen...
Ballder Skrevet Juni 17, 2006 Skrevet Juni 17, 2006 Merkbart forskjell på når ac er inne kotre ute på min 325 også. Kjøler det bra, så er det no worries mener jeg.
Fredrik Skrevet Juni 17, 2006 Skrevet Juni 17, 2006 syns jeg leste noe her på bimmers for en liten stund siden. vis bilen gikk mye dorligere osv( når AC var på )så var det den tanken som begynte å bli tom. kom ikke på navnet i farten men, du skjønnte kansje hva æ mente:Pvis ikke kan det vel vel være gåen lambda, da spyler den mer bens in!? da vil den "lugge" litt som du sier:P Det er vel denne tråden du sikter til...
Ballder Skrevet Juni 17, 2006 Skrevet Juni 17, 2006 Merkbart forskjell på når ac er inne kotre ute på min 325 også. Kjøler det bra, så er det no worries mener jeg. Skriveleif er gøy!! Begynte kvelden tidlig, men ikke så tidlig.
haakon Skrevet Juni 17, 2006 Skrevet Juni 17, 2006 merker ikke noe. blir kaldt. hører anntydning til endret motorlyd på tomgang når knappen trykkes inn,men ikke mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå