Mikaelft Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Skrevet Mars 5, 2008 Hmm, frontlyktene er fra FK og er kjøpt på www.ebay.com Bakfangeren er ikke vanskelig å montere, det er 4 skruer. Tar litt tid å feste gitteret
Turok Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 Hmm, frontlyktene er fra FK og er kjøpt på www.ebay.com Bakfangeren er ikke vanskelig å montere, det er 4 skruer. Tar litt tid å feste gitteret takk for hjelpen digger Angel Eyes i værfall slik du har satt det sammen syns det er ganske tøft når det går i et med grøftelysene
Mikaelft Skrevet April 11, 2008 Forfatter Skrevet April 11, 2008 Kjedet meg litt i går kveld og gjorde følgende: Skiftet gitter på bakfangeren Skiftet bremselysbryter (på bremsepedalen), fikk selvsagt feil men fikk mekket den til å fungere. Tok en diagnosetest for å sjekke at alt er som det skal etter en vinter Fikk opp en melding om hjernen, hmm... får ta en ny sjekk snart. Dørlåsen sluttet plutselig å fungere, så kjøpte meg et rep.sett og kodet en ny lås Enkel jobb egentlig ! Men det var litt slit å ta ut dørlåsen ut av døren, trangt Skiftet tårnlager... her er den gamle Og den nye ! Tok ut det gamle stereoanlegget og trakk opp hele bagasjerommet Stereoanlegg under oppbygging:) Kondensatorene får nye 50mm^2 strømkabler God plass med 50mm^2 kabler:) Bygget meg en kasse i papp for å sjekke om den passer... mye arbeid Tykk nok frontplate Subkassen begynner å ta form Fikset ei foring til bassporten for at den ikke skal ta borti subwooferen. Den nye subwooferen min. Ground Zero Nuclear 12" på over 2000W RMS Kassen er ferdig Alt ferdig, spiller helt sinnsykt Passet akkurat i bilen på millimeteren Neste blir å skifte alle foringene til powerflex, de er bestilt og underveis
Mexos Skrevet April 12, 2008 Skrevet April 12, 2008 Du må bli med på bimmers kjøringen til lånke 26. Så må jeg få høre resultatet
Mikaelft Skrevet April 12, 2008 Forfatter Skrevet April 12, 2008 Har faktisk frihelg da, så why not =)
Turok Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 Ble jo kjempe bra dette her da skal faktisk bytte tårnlagerne bak selv denne uken (samt med nytt senkesett: Justerbart Coilovers) du skulle ha tatt og lagt ut et par nye bilder av bilen din også
Mikaelft Skrevet April 13, 2008 Forfatter Skrevet April 13, 2008 Kommer bilder når sommerfelgene kommer på=)
Mikaelft Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Skrevet Juni 11, 2008 Nye vårbilder GT frontsplitters montert, nye dekk&felger
Turok Skrevet Juni 15, 2008 Skrevet Juni 15, 2008 sykt feite felger da! dødstøff bil! men var finere med gt leppen
Spiritus Sancti Skrevet Juni 15, 2008 Skrevet Juni 15, 2008 Nesten perfekt bil! Eneste jeg ikke likte er bakfangeren din..
-Shark- Skrevet Juni 15, 2008 Skrevet Juni 15, 2008 Flott cab. Hvor kjøpte du powerflex foringene fra? Ca pris?
Mikaelft Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Skrevet Juni 18, 2008 Takktakk:) Kjoepte foringene paa nett et sted, ble vel ca. 2400,-
-Shark- Skrevet Juni 19, 2008 Skrevet Juni 19, 2008 Hadde vært fint og vite på hvilket nett sted du kjøpte det Trenger nemlig selv
Turok Skrevet Juni 22, 2008 Skrevet Juni 22, 2008 hva var kravene på senkingen? når du skulle få det inn i vognkortet? hvor høy var bilen din og slikt da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå