Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

elementz: Kjøpte den på www.gsbildeler.no og betalte 4806,- (litt dyrere nå på sommeren:( )

TCCW: Stemmer det:)

Tja, volvo'n hadde litt mer plass og sånt å mekke på... men så langt så er jeg mest fornøyd med BMW e36 cab :) men skranglinga fra venstre fremre caliper irriterer meg.. smeller litt når jeg bremser, og skrangler når jeg kjører over småhumper og sånt..

• Svar 304
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har smekket på gitter og de nye tåkelysa, dårlig kvalitet med mobiltelefon.. i helheten ser det bedre ut, og det blir enda bedre når jeg får på styling:)

nytt%20gitter1.jpg

nytt%20gitter2.jpg

nytt%20gitter3.jpg

Skrevet
nopes :)

Det var svart orginalt, det blir for anonymt og kjedeligt

Heldigvis har man hver sin smak.. Sort gitter er mye mer smakfullt enn dette hønsenettingen.. Men men :)

Skrevet

Enig med Jonteboy her. Gitter bør være sort for å ikke se billig ut. Og du bør ikke lakkerer M3 leppa hvis ikke resten er lakkert (listene) syns jeg. Da er de penere ulakkert.

Og ang den klirringa i calippern foran, sjekket at det klipset utenpå sitter ? Jeg hadde mistet mitt ene. Prøv også å stramme de to skruene bak på calippern.

Skrevet
Enig med Jonteboy her. Gitter bør være sort for å ikke se billig ut. Og du bør ikke lakkerer M3 leppa hvis ikke resten er lakkert (listene) syns jeg. Da er de penere ulakkert.

Og ang den klirringa i calippern foran, sjekket at det klipset utenpå sitter ? Jeg hadde mistet mitt ene. Prøv også å stramme de to skruene bak på calippern.

Tja, resten av fronten er jo lakkert, da blir det bare rart om fronten og GT leppa er lakkert unntatt M3 frontlista som sitter midt mellom der...

Det blir en "klonk" lyd når bilen ruller og jeg trykker inn bremsen, akkurat noe som blir med bremseskiva rundt 1 cm. Men dette skjer ikke om bilen triller bakover. Kan såvidt trille fremover og trykke inn bremsen så kommer lyden. Men det skjer ikke når bilen står i ro. Virker som om bremseklossen som sitter på innsiden ikke er helt fast. Snåle greier. Har clipset ja, og begge de 2 skruene er fastskruvd med bicepsmaks. Kanskje noe annet som mangler?

Skrevet
Tja, resten av fronten er jo lakkert, da blir det bare rart om fronten og GT leppa er lakkert unntatt M3 frontlista som sitter midt mellom der...

Nei, det er jo akkurat slik det skal være. :wink:

Skrevet

Neh, det smelter bedre sammens når hele fronten er lakkert synes jeg, mer clean:) og plana videre er M-lister rundtom som er lakkert i bilens farge.

Skrevet

Dr_S har rett angående den klipsen på kalipperen.. Det er den som mangler.. Hadde samme problemet selv, kjøpte en ny klips for 50kr og monterte..

Skrevet

Et tips til den klunkinga, sjekk endeleddet dutt også, dersom det er mye slakk i dette kan det resultere i slike lyder og ettersom dette bare kommer ved enveis bevegelse vil jeg faktisk tro dette kan ha noe med saken å gjøre.

Hvordan vet jeg det??

Jo jeg kjørte i Tyskland og hørte på en slik lyd, irriterte meg over denne men kjørte hjemover, lå i hastigheter over 200km/t og ved ankomst hjemme så la jeg meg under bilen for å kikke, tok et godt tak i styrestaget for å trekke meg under bilen, klokn sa det og vips satt jeg med et styrestag i handa, det hadde vært så slitt at det bare hang der av gammel vane, og skapte ulyder..

Ja jeg byttet alt av deler og ja jeg tenkte litt på hva som hadde skjedd om dette hadde ramlet av på Autobahn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...