Mikaelft Skrevet September 20, 2006 Forfatter Skrevet September 20, 2006 Jippi, pakken fra danmark kom i dag!!=) en helpalle faktisk, hihi Danske aviser, så spennende:) Det første jeg begynte med var montering av girkule med lys med ledningsnett. En liten sammenligning av gammel og ny http://home.no.net/~mikaelft/bmw/prosje ... rkule1.jpg Bilde tatt i dagslys: De nye sideblinklysglassa, crystal clear. Skal få lakkert de før de blir montert, samme med spylerdysene og dørhåndtakene. Interiøret må få seg en shine-up med ferskenduft.. mmm.. lukter ny bil nå. Interiøret ble mørkere og ser helt nytt ut. BMW-lykta fikk sin plassering i ladestasjon. Impregneringsmiddelet for kalesjen ble desverre ikke brukt i dag, regnet litt Chrystal clear baklykter mine, og Hella angeleyes som en kompis skulle ha. Skinnsetene fikk litt pleie Sjekk forskjellen der det ikke ble innsmurt Stag.stag i motorrommet ble montert, bilen ble merkbart stivere!! Montering av nye plugger (4stifter) og pluggledninger Skiftet ut det eksisterende effektanlegget (til salgs nå) til et nytt Scorpion DTM 100% rustfritt (livstidsgaranti). 97 grillen Diverse, klips, dørhåndtak, spylerdyser, frontlist, lakkstift og klarlakk, maskerte sideblinklys etc ++ M72 og AG3 Mer fiksing og triksing av bil i morgen!
ReiRud Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 heey! var du i heimevernet?? gleder meg til å komme hjem neste fredag, tror turbo`n min til is`n kommer neste uke så det blir vel skruving og drikking hele helga
Mikaelft Skrevet September 29, 2006 Forfatter Skrevet September 29, 2006 Da var jeg hjemme fra øvelse. I går ble jeg operert i skuldra.. så det blir litt skruving med ei skulder fremover Ja jeg var i HV, befalsutdanning på Værnes. Turbo ja.. selg motoren til meg etter du er lei av den da:) Ellers så ble jeg stoppet i går i en STOR kontroll i Trondheim, bestod alkotest, kjørte fra ålesund - åndalsnes - trondheim. Men biltilsynet likte ikke at bilen min var så lav, så jeg skal inn å få godkjent senkesettet snarest.
ReiRud Skrevet September 30, 2006 Skrevet September 30, 2006 heh..når jeg vil ha enda mer krefter ja? tror jeg beholder motoren, blir sikkert boring og porting hvis/når jeg skal ha mer ok...må inn en uke hvert år du da?
Mikaelft Skrevet September 30, 2006 Forfatter Skrevet September 30, 2006 Hehe:) I dag har jeg montert chrystal clear baklykter, bilder kommer snart.
Mikaelft Skrevet September 30, 2006 Forfatter Skrevet September 30, 2006 nå er det reparasjon av frontleppe
Mikaelft Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2006 Stoppet av biltilsynet Litt pussing og fiksing i hjulbrønn Demontering på gang: Den nye potta og baklyktene Tetting av ene blinklysglasset Reparasjon av frontleppa (3'e gang) Så god som ny:)
Mikaelft Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2006 Må få godkjent senkesettet i vognkortet, det var ganske grei fyr. Han sa han kunne si noe på øyelokka og, men lot være
ReiRud Skrevet Oktober 2, 2006 Skrevet Oktober 2, 2006 begynner å bli grei bilen nå da...til vinter`s litt for lav hvis du må fikse leppa hele tiden..ta hintet mann
Schnellfahren Skrevet Oktober 2, 2006 Skrevet Oktober 2, 2006 Hehe:)Ja jeg har skrevet kontrakt med innsatsstyrken, så det kan være opptil 20 treningsdager i året eller noe. Det er jo frivilligt og dritartigt!!=) Det er opptil 25 øvelsesdøgn i året
Mikaelft Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2006 Til vinter ja.. får ta bussen eller fz'n om været stopper meg;) Schnellfahren: Ja det er vel noe rundt der:) Men mest aktuelt er 10 dager.. ellers blir ingen med.
Mikaelft Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2006 Ny mørktonet bakrute er bestilt. Og på onsdag blir det handel av høytalere frem og bak!! Torsdag blir det sverigetur!
Dirty Skrevet Oktober 3, 2006 Skrevet Oktober 3, 2006 henne kjøpte de de 2 leppene dine? er på jakt etter de jeg au! gsbildeler ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå