Gå til innhold

Diverse Spørmål E36 coupe


Superbeetle
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kjøpt meg en 1996 e36 316coupe. (ska prøve å få tatt noen bilder)

Lurer på et par ting angående denne

1) Sentrallåsen virker ikke på førersiden, men går an å låse samtlige dører fra de andre dørene. Vrir jeg nøkkelen på førersiden så skjer ingenting. Da er det vel ikke motoren til låsen men gjerne låsekasse eller bare et stag som er hoppet av? Er det vanskelig å få av dørtrekk og holde på inni dørsiden? (har ikke prøvd ennå)

2) Har et luftfilter liggende, vil dette gå an å bruke? Er et universalt filter, men ikke sånn bilxtra opplegg. Eller bør jeg kjøpe filter som er beregnet til akkurat min bil?

IMG_0496copy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) det er ikke vanskelig å få av dørtrekkeren sitter 2 skruer under håndtaket (iallefall på min ) skru ut de! og vare dra trekket og alt av!

du kommer sikkert til å ødelegge noen klips.men de koster ingen ting, kan tenkte meg 1 kr stk eller noe i den duren.

2) filteret så litt snålt ut ! men det passer nok helt greit det! bare husk å sett filteret etter den luftmåleren. vis ikke vil ikkel bilen starte !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk for hjelp. Får prøve meg på trekket senere..

Ja så litt på luftmengdemåleren idag, så mulig det filteret blir lagt på hyllen (igjen) og at det blir noe innsats greier gjerne.

vis du har tenkt å sette eks K&N sine innsatsfiltere mener jeg det er portkasta penger! kjøpt deg et konfilter. så får du gromlyd i 4eren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...