Dirty Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 sku gjerne hatt lakk koden til min bil ? er diamantswartz metallic eller hvordan det staves! men har sett flere biler med diamantswarts metallic. men det er ikke helt samme farge! MIN bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 Står ikkje lakk koden framme i motorrommet på støtdemper huset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2006 Står ikkje lakk koden framme i motorrommet på støtdemper huset? hmm tror det bare står diamantswartz metallic skal gå ut å skjekke . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2006 BMW diamantswartz metallic 181/9 2121483 er det lakk koden ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 Jepp. Det er det.. Er ikkje sikker, men trur du trenge berre å bry deg om 2121483. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 181 er lakk koden. http://www.bimmers.no/statisk.php?id=fargekoder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 Kva står dei siste tala for da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2006 OK takker ja hva står de andre tallene får? noen som vett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 Så vidt jeg veit finnes det vel 10 nyanser av181 diamantschwarts mettallic, kan jo være de talla står for type nyanse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 Kan vel kanskje være at 181/9 <-- er nyansen. Altså, nyanse nummer 9.. meeeen... dette blir vel for mye synsing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 9 er nyansen i dette tilfelle, kjøpte lakk hos standox til min bil og det var bare disse to tallene lakkselgeren trengte(180/9). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2006 ok masse flotte svar men henne får jeg kjøpt lakk( 181\9) vet jeg får av BMW verksteder. men det lite av her på sørlandet! eller noen som vet om i kr.sand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 ok masse flotte svar men henne får jeg kjøpt lakk( 181\9) vet jeg får av BMW verksteder. men det lite av her på sørlandet! eller noen som vet om i kr.sand? de fleste verksteder som lakkerer, jeg kjøpte lakk på den lokale essoen, bare oppga lakkode og de blandet lakken for meg på boks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2006 ok masse flotte svar men henne får jeg kjøpt lakk( 181\9) vet jeg får av BMW verksteder. men det lite av her på sørlandet! eller noen som vet om i kr.sand? de fleste verksteder som lakkerer, jeg kjøpte lakk på den lokale essoen, bare oppga lakkode og de blandet lakken for meg på boks. okay klarte de å blande slik at fargen ble lik eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 Bmw i sørlandsparken ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå