SteffenK Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 Hehe, morsom film, imonerende! Men de har vell olja veien eller no sånt regner jeg med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 Hehe, morsom film, imonerende! Men de har vell olja veien eller no sånt regner jeg med.. noe må man ha gjort ellers blir det veldig vanskelig... og ikke minst slitsomt... men det er det vel uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 Sinnsykt bra og sinnsykt imponerende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 Dyppa dekket i diesel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 Dette er da ikke vanskelig, bare det er glatt nok. På vinteren er dette ganske enkelt Ganske morsomt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 Når det er glatt ute, så er det vel eit problem å ikkje tryne med framhjulet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Sterkt redd for at jeg fort har tråkket feil og landet på stanga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 hahhaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Frakt! hehe kjempe bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Likte godt regnjakken hans!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Bra at drivverket holder i grunn, prøv selv så merker du fort at kjedet glipper på taggene.. Ehm, hæ? Hvordan skal du klare å få en stram kjetting til å glippe på tannhjulene? Da tror jeg du er RIMELIG sterk i beina. Han greier nok ikke det, men med et dårlig justert gir går det fint, Desuten, er ikke kjedet som følger med veldig stramt.. Hvis dere ser etter, så har han ikke gir.. Det er vel en form for BMX sykkel holdt jeg på å si, og de har stramme kjeder! Dæven det skal bli tøft når jeg får ferdig tråsykkelen min som jeg har satt motorsagmotor bakpå!! DA skal jeg slå ham da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Motorsagmotor på trøsykkel... Lykke til Har nå saget ned noen trær og det skal jo ikke mye til før kjedet stopper, skal du trø opp i fart selv før du slår over på motorsag drift...eller har du noen reduksjonsgir og greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 En motorsykkel klarer da fint å dra noen runder uten at jeg har hørt om problemer med at kjedet hopper av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Motorsagmotor på trøsykkel... Lykke til Har nå saget ned noen trær og det skal jo ikke mye til før kjedet stopper, skal du trø opp i fart selv før du slår over på motorsag drift...eller har du noen reduksjonsgir og greier Hehe.. Er vel mest på faen at jeg byggde den tråsykkelen.. Men hadde lite og gjøre, og så sto det en gammel tråsykkel og ei gammel motorsag bortgjemt i ei krå, så hvorfor ikke ha det gøy?? Har jo 3 biler, 1 blodtrimma crosser, og en nyrestaurert lettmotorsykkel, så skjønner egentlig ikke at jeg gidder.. Men det er nå så.. I hvertfall: Motoren er boltet fast i ei solid treramme over bakhjulet, og så har jeg kappet det gamle kjedet fra lettsykkelen kortere, slik at jeg kan bruke det.. Åsså bruker jeg ett lite mopeddrev på motoren, og det orginale sykkeldrevet på bakhjulet.. Hele greia er vel egentlig ferdig, så nå gjenstår det bare å sveise det mopedtannhjulet på clutchen som står på motorsagmotoren.. Jeg trenger faktisk ikke trille den igang før jeg starter motoren, for på alle motorsager er det en form for slureclutch som kobler inn når man gir gass. Men selvfølgelig.. Skal jo starte i nedoverbakke/flatmark! Jeg har snekret en bukk jeg setter sykkelen på når jeg starter, slik at bakhjulet kan gå litt i friluft inntill jeg har fått den startet og på tomgang.. Når den er varm og går på tomgang er det bare å løfte den ned av bukken, hoppe på å gi gass!! Og for de av dere som lurer på hvor bremsene er: Det er ikke bremser! Det er ikke noe proffbygg eller noe jeg har brkt penger på.. Har faktisk ikke brukt ei krone på den annet enn bensin! Her er i allefall link til ett par bilder... (har sprayet plankene i sølv etter at bildene ble tatt...) http://nmcf.net/viewtopic.php?t=9991 (btw.. Brukernavnet på det forumet skulle jeg gjerne ha kunnet endre.. : P Er BMW-freak nå.. Ikke suzuki/mopedfreak..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Heh.. ser ikke ut som kjedet ditt passer innpå tannhjulene på sykkelen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå