Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg regner ikke med dette er det siste vi har sett fra deg, Kevin ;)

Gir deg maks 2 mnd. før du har kjøpt en ny bimmer, men da et litt mer "fornuftigere"(som du så fint kaller det) og nyere eksemplar.

Det blir nok uansett et pent skue!

Lykke til med hus og alt som hører til! :) kosemoseoverdose

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Glad i deg også Torek.. Knall kar du =)

Eeeh.. På lista står det en E34 M5 med Ac Schnitzer motor.. Altså, mulig jeg må betale medlemsskapsavgift i ccn hvis jeg får tak i denna (kompis sin som vil selge, så det er bare å bestemme seg), for da må jeg kjøre på bane :lol:

Så fornuftig kan vi se lengre etter :D

Men den må overhales først så det blir nok ett lite prosjekt.. Er ikke helt sikkert det her, men det blir i såfall i samarbeid med vetu03 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Skjønner ikke det.. Nå har nok du brukt den mer i vått føre enn meg de siste åra, men har nå brukt litt i regnvær og kan ikke si det har vært fuktig der. Var seneste nedi gulvteppet 1 uke før du kjøpte den og da var det ikke vått.. :-k

Hvis det ikke er en drenplugg i gulvet som er borte, må det lekke inn en annen plass... Og siden det ikke blir borte kjølevæske er det ikke varmeregisteret heller.. :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det må nå kåm inn en plass! men fe sjå i mårå når e ska på jobb så får e ta den på grav å kikke under! det e på høyre side baki! ble jo basseng når den sto i bakke me fronten oppover!! men d kjæm bakfra d vet e! e det mange drenerings plugga under gulve baki da?? 1 sikkert!

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...