Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er snakk om noen minutter ja om den står på tomgang..

Men som sagt.. Det er garantert ikke olja sin feil.. Det er nok MINE ventilløftere.. Er jo ett problem det der.. Hva er det de sier.. At de blir "pungtert"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som værre er, er at hver gang jeg kjører, så er det noe som skjer..

I dag slo jeg litt oppi fremme, den er rett og slett for lav på sideskjørtet.. Heldigvis skjedde det ikke noe spesielt, men det var garantert ikke bra..

Sprekkene mellom buene og skjørtet har jeg endelig gjort noe med.. Det er for mye bevegelse som må ut her, til at jeg kan bruke lakk her. Det bare sprikker.. Har derfor lagt en streng med Marin&Teknikk i hver overgang skjørt/bue i dag.. Måtte bare det.. Faktisk er det veldig lite synlig, og jeg syns til og med det er mindre blikkfang en den sprukne lakken som var der før..

Enda godt det gikk i orden.. Har lurt litt på hva jeg kan gjøre der, og tror seriøst ikke jeg har noe annet valg.. Hadde gått veldig fint om bilen ikke ble brukt.. Men det blir den jo, og da må man rett og slett bare akseptere dette på en så "komplisert" styling... Alt for mye deler som henger sammen.. Og jeg gidder ikke at bilen skal kjøres på henger til og fra utstilling..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... I dag har jeg fått enda en Pakke fra Scandicshine :D Blitt 3 stykker av de den siste tiden.. :D

Har irritert meg over småriper på bilen, og når jeg gikk fra Nxt Tech wax til Duragloss viste det seg at denne ikke hadde så mye fillere i... Så da ble det bestilt Scholl S30+ med Scholl Oransje pafs og litt annet småsnacks.. Måtte bl.a. fylle på med Pro Detailer og få noen ekstra MF håndkleer.. :D

Prøvde Cutting compounden på ei takluke jeg hadde liggende i sted, og den er knall.. Skal få tatt noen bilder i morgen så folk får se... :) Kjører over med 2000 omdr. ++ slik det står beskrevet, og den får en glans jeg aldri har sett maken til.. Bakpå flasken står det også : "Gloss = Extreme" så den er råbra.

Nå skal jeg bare handle med S17+ også til Random Deep Scratches (RDS) og Svart Scholl pad så har jeg omtrent alt jeg behøver :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...