Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blank bil er ingen garanti på CCN.. De bryr de seg crap om.. Men vil jo gjerne vise bilen så fin som mulig da ;)

Hva er din plan andy?

Har jo litt og si da, istedet for at den står der med med grus og gjørme over hele seg ;)

Planen min er vel vask, clay, sealer og voks på mandagen..

Drar innover til Oslo igjen på søndagen så jeg står uforstyrret på jobben på mandagen og shine bil ;)

Prøvde M. Dryer'n i helga, _SATAN_ så bra den var! :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor bruke QD etter voksingen? bare tull det vel... det kan du jo heller gjøre når du kommer på treffet ;-)

Mysild, nå skal du få lære noe nytt.. Pro Detailern til CG er antistatisk.. Etter en voks buffing med MF er lakken temmelig statisk.. og dette gjør at lakken SUGER til seg støv.. Når du har på ett lag med antistatisk QD vil ikke lakken trekke så mye støv under transport, og den vil også være lettere å skylle..

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blank bil er ingen garanti på CCN.. De bryr de seg crap om.. Men vil jo gjerne vise bilen så fin som mulig da ;)

Hva er din plan andy?

Har jo litt og si da, istedet for at den står der med med grus og gjørme over hele seg ;)

Planen min er vel vask, clay, sealer og voks på mandagen..

Drar innover til Oslo igjen på søndagen så jeg står uforstyrret på jobben på mandagen og shine bil ;)

Prøvde M. Dryer'n i helga, _SATAN_ så bra den var! :D :D

Sant den er bra.. Pass nå på å IKKE vaske den med resten av MFene for da blir den grønnblå og stygg slik min er.. Funker like bra, men ser jo helt fælt ut..

:D Så lenge den ikke er stygg og fæl tørker du den i sola..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er din plan andy?

nytt strøk klarlakk? :lol:

Haha, lest på DCN eller? :P

nei, hehe... burde jeg det? :-P

hvorfor bruke QD etter voksingen? bare tull det vel... det kan du jo heller gjøre når du kommer på treffet ;-)

Mysild, nå skal du få lære noe nytt.. Pro Detailern til CG er antistatisk.. Etter en voks buffing med MF er lakken temmelig statisk.. og dette gjør at lakken SUGER til seg støv.. Når du har på ett lag med antistatisk QD vil ikke lakken trekke så mye støv under transport, og den vil også være lettere å skylle..

;)

det vet jeg, men legger du den på rett etter voksing nr 2, sliter du vel bare bort det du just har lagt på... men du skal kanskje gjøre det etter et døgn til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, men da er det greit! ;-)

for jeg trodde plutselig at du skulle hive på QD rett etter voksing, og jeg trodde ikke at du var så blåst ^^ hehe

eller, jeg visste ikke at dine produkter var slik, men mine visste jeg at var slik :-P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant den er bra.. Pass nå på å IKKE vaske den med resten av MFene for da blir den grønnblå og stygg slik min er.. Funker like bra, men ser jo helt fælt ut..

:D Så lenge den ikke er stygg og fæl tørker du den i sola..

Takk for tipset, hang den opp til tørk nå sist, så da fortsetter jeg nok med det gitt ;)

nei, hehe... burde jeg det? :P

Ingen spesiell grunn nei, men la ut en tråd om støv skader lakk over tid, så trodde du kødda med det at jeg trengte ny klarlakk serru ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...