Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

i modifisert er jo alt lov kevin! er jo derfor det heter modifisert ;-) hehe...

hadde vi stilt i orginal, hadde du fått trekk for breddere, lakkerte lister, vinge, felger, AE, stoler, (stereo? jf, cd spiller etc) emblemer, leppa, "downpipen" til filter, blå interiørlys og slikt... vet ikke hvor nøye dette er på slike treff... men dette hadde vel vært minus på concoursen i hvertfall...

alt dette kan telles for plusspoeng i modifisert, da det kan være med på å gjøre helhetsinntrykket bedre ;-) hehe

og ang subjektivitet... var jo en på concoursen som mente dommerne ikke var det :roll: skal ikke nevne noen navn...

Stiller vel ikke akkurat sterkt i Original nei :lol: Like greitt det..

Du får komme å møte opp først og fremst, så får vi se hvem som kommer høyest :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer igjen ja :)

Har lyst til og se noen bilder av bilen in action jeg og, siden jeg ikke fikk sett hvordan den ser ut på bane, bare hvordan den oppfører seg ;)

Heldig du Anders.. Trodde ikke vegard kom til å gi seg uten kamp ;)

Den er jo stor og slampete, er ingen go-cart, men er fornøyd selv jeg.. Den er ikke så gal på bane heller.. Lite som subber og den har power nok til å ha det artig :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis BreitBau :-).

Morro se du var ute på banen en tur også.

Ja gimme bilder da Glenno :D Åssen så det ut forresten?

Fulgte sporvalget som Frederick instruerte oss til, høyt opp i langsvingen forså å kutte innover og gi gass og treffe sent tangeringspunkt mens man "flyter" ut mot curbsen, samt til høyre i s-kombinasjonen, kutte tvers over omtrent og sent tangeringspunkt inn mot strekke før slaktern.. Følte det var MYE bedre enn å gå høyt tidlig, tangere midt på og ut igjen, samt holde venstre inn i S-kombinasjonen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med pokal :=))

Får sanke de nå.. Før du kommer ;)

høh:) de tar du nok lett ifra meg gitt. Lyst på en bil som skinner jeg og

hehe.. Det gikk jo ikke an å vaske den der oppe :(

Det artigste var at etter familiekjøringa på søndag var bilen helt tørr :D Bra voks serru :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med pokal :=))

Får sanke de nå.. Før du kommer ;)

høh:) de tar du nok lett ifra meg gitt. Lyst på en bil som skinner jeg og

hehe.. Det gikk jo ikke an å vaske den der oppe :(

Det artigste var at etter familiekjøringa på søndag var bilen helt tørr :D Bra voks serru :D

Når jeg vasker bilen min så skinner den helt til den er tørr:P Hva voks brukte du i helga da? Noe dyre greier? Må kjøpe meg noe som forsegler litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...samt holde venstre inn i S-kombinasjonen..

Er vel alltid en diskusjon det der, og flere raske kjører forsåvidt på den måten, men det fungerer ikke for meg. Holde god fart over "toppen", så stupe inn helt til venstre og holde bilen på den mørkeste asfalten hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:shock:

Mulig det, for føler jeg på de 10 rundene jeg hadde, kjørte raskere ved å legge meg helt til høyre, og svinge inn.. Følte jeg fikk en rettere linje som det var bedre å gi gass gjennom. Dermed hadde jeg (følte jeg) at jeg kom raskere ut av kombinasjonen og ut på strekka.. Men såklart. hadde jeg kanskje gjort det riktig ved å holde venstre, kan det hende det hadde blitt helt anderledes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...