BreitBau Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 går så fort... Men det er ikke noe problem.. Måtte eventuelt kanskje heist den noen cm foran og bak, og kjøpt bedre klosser.. Så hadde jeg ikke vært fremmed for det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Går så fort? Man kjører jo i det tempoet man selv ønsker. Er bilen høy nok til familiekjøring er den jo høy nok til frikjøring også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Hva med å drite i familiekjøring og heller slenge seg utpå sammen med klasse 1? er det den trege eller den kjappe gruppa? de har vel bare to? har absolutt lyst til å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 Hehe.. Gruppe 2 er viderekommen.. Joda.. Det er ikke teknisk sett noe problem Hagenisse.. Men vet ikke om det er bra å bruke bilen på den måten.. Er sjelden utstillingsbil og banebil kan kombineres uten at begge deler blir halvveis Men joda.. Er åpen for å kjøre mer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Poenget er bare at hvis du først skal på banen, så kan du like gjerne kjøre frikjøring. Folk greier jo det utroligste på familiekjøringen også liksom... Og bra? Absolutt ikke. Du må regne med et bra budsjett i slitedeler hvis du kjører mye, men all moro koster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 jeg har jo byttet alt av slitedeler snart... så får vurdere det... får prøve familiekjøring først tror jeg kommer til å føle meg helt udugelig ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 Hehe.. Artig artig.. Skal tydeligvis bli tomt i utstilnngsdepotet når det er familiekjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 ja, haha bare å få med andy og vegard også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Hehe.. Min går hvertfall ikke sakte.. Hang på fint med de andre bilene.. Selvfølgelig kjører vi sammen San Miguel Ikke noe problem.. Familiekjøringa er så rolig likevel atte.. Men skal sørge for å være med sporvalgsvisning også på våler.. Får prøve å henge på deg rundt jeg da! Blir morro uansett btw. hvilken vei kjører du når du skal til vålerbanen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 Kommer fra Hamar da.. Må lure meg forbi trafikkstasjonen der Men det går nok fint.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Kommer fra Hamar da.. Må lure meg forbi trafikkstasjonen der Men det går nok fint.. er det raskeste vei for deg? tenkte vi kunne kjørt i følge siste biten vett. Men jeg kommer fra andre kanten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Kommer fra Hamar da.. Må lure meg forbi trafikkstasjonen der Men det går nok fint.. Er så mange sideveier der så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 Det blir raskeste veien ja.. Over golsfjellet til gjøvik og derifra og inn.. Haug.. Fortell fortell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Det blir raskeste veien ja.. Over golsfjellet til gjøvik og derifra og inn..Haug.. Fortell fortell Ene er over skogen ved løten vel.. men vet ikke om det er å foretrekke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 fikk prøvd miracle dryer i dag! en sånn skal jeg ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå