Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sånn jeg ser det vil du få et skilt i bakgrunnen uansett om du tar bilde den veien. Det er selvfølgelig noe man fort kan ordne i Photoshop, men spørs jo litt hvor "etisk korrekt" du vil være...

Hvis du er litt rutinert klarer du kanskje også å plassere bilen slik at de ikke synes, evnt slik at de "passer inn" i bildet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved å bare ta et annet utsnitt, slik at du kutter ut skiltene slipper du problemet. Prøvde det på PS her, men synes bilen ser så høy ut da (feil proporsjoner, altså ikke lite senk :wink: ) Litt rar vinkel hehe

Uansett, synes det ville blitt bedre om du gav bilen litt mer luft på venstre siden enn det du har gitt på siste bildet. Det er imidlertidig en smakssak hva man liker, men det er hvertfall sånn JEG hadde gjort det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La ut location fordi jeg ville ha tips, så takk så mye :D Det er en location jeg personlig syns er kjempekul fordi man enkelt kan tegne litt med lyset på bilene..

Det jeg trenger hjelp til er en vurdering på om det er for mye som distraherer og evt hvordan jeg kan utnytte location bedre.. Mer luft på venstre.. Det er akkurat det jeg IKKE prøvde på faktisk.. Men det kan jeg godt prøve ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men mener du rett og slett med annet utsnitt, at jeg skal ta 6-7 skritt mot venstre for at skiltet skal bli borte? Da vil jeg jo få med skiltet på andre siden, eventuelt må jeg zoome slik at jeg får med "for lite" av stripa.. og om du ikke får med stripa kan jeg jo stå på hvilken som helst bussholdeplass igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan sette de mer i "bakgrunnen"... Slik som her?

DSC_3228.png

Den bilen din ser bare så enorm bra ut!!

Har ikkje sett bilen din "live" men regner med du skal på Våler. gleder meg :D

Den er vel ikke noe dårligere den du har i avatren tenker jeg ;)

Takk det samme! :D

Forøvrig trenger jeg MER info på location.. Men legger ut bildet også i "fotografere proft" tråden da jeg tror flere svarer der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den flippen du har på hekkspoileren hvor har du fått en fra?

passer den til akkurat den spoileren du har?tenkte på og montere slik sjølv viss det passer greitt. Har jo da motorsport vinga er ikkje sikkert det blir fint ein gong med flipp,

men mulig det hadde blitt litt utenom det vanlige.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...