Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg kjøpt to nye ting i dag..

Riktignok fikk jeg ene pakken i dag da, kjøpte den mfor lenge siden, men det er nye tåkelys.. Dermed er det en ting mindre jeg trenger å fikse opp.. Heldigvis..

Dessuten har jeg bestilt skjerm :D Har bestilt en Lilliput 629GL 2009 modell touchscreen til bilen.. Så nå begynner endelig carputer planene, 2 år for sent.. :lol:

629GL-70NP.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ikke tenkt så langt enda.. Road runner?

Centrafuse, streetdeck, mediacar, mediaengine..

Har sjekket opp litt mer og roadrunner kan faktisk virke som et veldig bra program.. HEter foresten riderunner nå.

Skal få testet centrafuse så fort jeg får tak i det.. Tror det er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du pc da?

Har du koblet den til? :D

Min er sendt fra USA, men tror ikke jeg får den før ferien desverre.. Gleder meg VILT!

HAr pc liggendes ja, men har ikke hatt så mye tid eller rett og slett giddi å fått gjort så mye med det. Men alt av kabler og sånt er lagt og sånn da..

Og har testet at det funker..

Ossen pc ble det da?

hvor har du planer om å ha den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Hei Kevin!

Hva skjer i Gatbil klubben om dagen da?

Leste en repotasje i Hallingdølen for en uke siden.. :)

Og tenkte meg inn på siden deres, men virker som den ikke er oppe?

Har sjekket med nettselskapet, og de har jo bare kræsja helt.. Jobber nå med å få overflytta alt til ny server ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg kommet langt i Carputer prosjektet mitt :D

En total krasj på Laptopen førte til at jeg måtte omprioritere.. Ble til slutt en sinnsyk Asus X5avn og er strålende fornøyd (Men det burde jeg jo bli på en pc til 9000).. Specsa er sinnsyke og den er kjempegod på bilderedigering.. Kjører også Farcry, flight sim osv osv prikkfritt så detta ble snasent :D

Carputern er laget av en gammel Dell laptop som jeg har knust skjermen på, så den er perfekt.. Litt gammel teknologi, men enkle ting som filmer musikk og gps skal den da greie.. Har allerede bestilt og fått en slim line Dvd-brenner, blutooth, gps modul og centrafuse.. Skjermen er en Lilliput 629GL som passer perfekt nede ved girspaken.. Det er rett og slett helt skremmende utrolig..

Nå blir det å integrere dette i bilen,og det tror jeg blir piece of cake.. Sliter lit med strøm på usb-huben siden usb-busen i dataen gir alt for lite strøm, MEN det skal vi nok ordne :twisted: Sleit også fælt med å få opp gpsen i går, men med Xport og litt hjelp fra Sirfdemo fikk jeg det til.. :D Bilder kommer i kveld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice, det blir bra!!

Har ikke fått kjøpt meg Gps antenne og sånn enda jeg.. Så du får si ifra om du er fornøyd med gpsn på din når den er oppe å går.

Centrafiuse er vel et av de råeste programmene for carputer.. Lurer selv litt på å kjøre riderunner eller linux ICE som jeg har liggende nedlastet..

Ossen gjør du det med strøm til skjermen? Koblet på tenning, eller bryter? Eller kjører du strømmen fra pcn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...