Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har heller ikke basskasse.. Syns det er grei lyd i 6x9'erne jeg satte inn baki samt de 13cm'erne jeg har foran.. Savner noen tweetere og det kommer nok inn igjen, men ellers er det helt kurrant lyd altså..

Men carputer er og blir ett kult stykke multimedia i bilen.. Lastet ned og installerte akkurat "lap-timer".. Og den skal nok bli interessant å få brukt..

Skal måle 0-100 i kveld og skal få målt både quarter mile og sett rundetider på våler den 18. aug..

Forresten, lyst til å være med på en kveldskjøring sondre? Få biler (Rundt 20, hvor 5-6 er utpå samtidig) og trygge omgivelser.. Litt langt å kjøre men?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skolestart :-s off, nei, blir nok lite bmw ting mer i år, blir prioritert skole framover...

men, til neste år, da blir det andre boller :-)

hehe...

joa, ser hyggen i god lyd, men jeg har ikke satt på min cd spiller i år, madammen har riktignok satt den på, men jeg har kun skrudd den av :-P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, lyst til å være med på en kveldskjøring sondre? Få biler (Rundt 20, hvor 5-6 er utpå samtidig) og trygge omgivelser.. Litt langt å kjøre men?

Får jeg lov? :twisted:

Det regner jeg med er helt greit.. Han kjørelærern har med seg noen inviterte, som gijen får invitere med seg noen.. Tror ikke det er mer enn 20 stykker det er snakk om så hvis du virkelig vil, så kan jeg høre med han..

Var el 18. august.. Vi begynner førermøte ca kl. 1500.. Koster 1000 kroner.. Også har vi vel banen (Det er sørsløyfa med driftetraseen, den andre er det alltid glattkjøring på) ihvertfall til 20.00.. Er VIRKELIG lite biler og det er ganske fritt så lenge man kjører trygt.

Kjørelærern er porshefantast så forrige gang var det en haug med porscher der..En hvit GT3RS også som jeg har sett på NSK sine kjøringer? Også er det noen "vanlige" biler mer som min.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skolestart :-s off, nei, blir nok lite bmw ting mer i år, blir prioritert skole framover...

men, til neste år, da blir det andre boller :-)

hehe...

joa, ser hyggen i god lyd, men jeg har ikke satt på min cd spiller i år, madammen har riktignok satt den på, men jeg har kun skrudd den av :-P hehe

hehe.. Seksern er ikke værst den heller.. Fint toneleie på breitbauen så stortrives med bare den..

Kommer du ikke til Våler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det regner jeg med er helt greit.. Han kjørelærern har med seg noen inviterte, som gijen får invitere med seg noen.. Tror ikke det er mer enn 20 stykker det er snakk om så hvis du virkelig vil, så kan jeg høre med han..

Lyst er ikke problemet.. bremser er! Skal på våler helga før nemlig, og det er lite igjen. Usikker på om jeg får nye klosser før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det regner jeg med er helt greit.. Han kjørelærern har med seg noen inviterte, som gijen får invitere med seg noen.. Tror ikke det er mer enn 20 stykker det er snakk om så hvis du virkelig vil, så kan jeg høre med han..

Lyst er ikke problemet.. bremser er! Skal på våler helga før nemlig, og det er lite igjen. Usikker på om jeg får nye klosser før.

Det var synd altså.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Sukk*

Nå er jeg oppgitt og sur.. Har ponga bmwen på ene dekket med en spiker.. Og hvor tror jeg den kommer fra? JO de helvettes byggeplassene som er i boligfeltet.. 4 nye hus bygges samtidig og de slenger fra seg spiker og drit på asfalten..

Noen som vet om man kan plugge ett 2-3mm hull?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...