Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Banekjøring i morgen..

Skal bli artig det :D

Ellers har jeg pungtert og byttet ett dekk.. Kom inn i garasjen en morgen og fant ene felgen nesten nedi betongen.. Mente å få det vulket hos Vianor, men de ville ikke fikse det, siden veggen på dekket alt var knekt..

Så det dekket var bare å hive også ble det 3000 rett i dass..

Og ellers er carputern ganske oppegående. Har fått lagt inn det jeg skal og første seriøse test blir i morgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en artig dag på banekjøring i går.. Kjørte sør sløyfa kombinert med den nye traseen og det fungerte veldig fint.. Fikk pressa ned rundetiden til 1.25 etter å ha ligget på 1.35 i begynnelsen av dagen.. Racechrono sier også at den optimale tiden rundt banen hadde vært 1.22.. Og det er egentlig ikke så værst med en tung 325 med store valser på alle 4 hjul..

Til gjengjeld lå porschene de på rundt 1.17, g beste sjåfør i en Porsche 911 turbo lå på rundt 1.10... Men de porschene er det jo helt sykt heng på da.. Det finnes jo ikke antydning til slipp i svingene når de får på cup-dekk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På søndag, så kjørte dere driftetraseen feil vei, og nord og sør sløyfa (gamlebanen) som vanlig?

Det er denne traseen vi kjørte i går som er vanlig ved kveldskjøring, for da er det glattkjøring på Nordsløyfa, og å leie den som tillegg til de andre banene koster 10000 kroner, når det IKKE er planlagt glattkjøring der.. Og nordsløyfa er ikke SÅÅÅ viktig å ha med.. Rett frem og til høyre, rett frem og til høyre osv..

Med en slik bruk av banen har du hvertfall hele rettstrekke på drifteraseen å bygge opp fart på. Det negative (dog det positive for motorsterke biler), er at de senka bilene blir litt lave over kulen mellom sør sløyfa og driftetraseen.. De motorsterke bilene letter over denne kulen, så de har det jo knall artig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil denne med stor sannsynlighet blir lagt ut på markedet i løpet av uken.. Grunnen er rett og slett huskjøp..

Skal i finansieringssamtale med banken i morgen, så prisen den blir lagt ut for vil avhenge om hvor fort denne må bort, og om den MÅ bort..

For de som eventuelt er interessert vil prisen legges på ca 150 000/bud tenker jeg, litt avhengig av hvor fort den må bort.. Kom eventuelt med bud ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Nei i utgangspunktet ikke.. Er jo voksen gutt nå (25), og merker jeg er litt ungesjuk.. Dessuten er ikke jeg slik som anders87 som selger unna og kjøper meg VAG og blir borte fra treff.. Tenker jeg skal være med vetu03 på treff, og han har også nevnt på det før at han muligens er interessert.. Da får jeg jo både skrudd på den, sett den ofte..

Med pengene jeg sitter igjen med har jeg også en god sikkerhetsbuffer, dersom vaskemaskin, tv e.l. går føyken, samt at jeg har litt å redde meg på dersom noen av mister jobben, eller at renta går opp..

Det verdsettes faktisk høyere enn bilen. Økonomiske problemer er jo ett sant helvette.. Har vært gjennom det før, og jeg har lært mye "the hard way".. Nå kommer jo jeg til å gå på en real smell når det kommer til Breitbauen, men det er litt småplukk på den, og jeg kan jo ikke regne med å få igjen i nærheten av alt den er påkostet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...