Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe.. Ja helt riktig.. Og det er jo absolutt ikke ukjent for meg å kjøpe meg bmw igjen ;) Skal heller ikke bli borte herfra.. Bmw er OGSÅ en livsstil vettu;)

Vi får se om jeg ikke tar meg råd til noe artig når huslånet har vandret ett par år, og ting har stabilisert seg... Er dyrt med unger også vett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dessuten er ikke jeg slik som anders87 som selger unna og kjøper meg VAG og blir borte fra treff..

:tongue:

Jeje, moro og prøve noe nytt sier jeg..

Er faktisk litt av de samme grunnene at jeg selger også, er på husleting selv i disse dager.. Så tenkte og skyte inn litt av pengene fra salget av Bmwen til lån også ha igjen litt til uforutsette hendelser.

Men ser det er en del del av de "gamle" innpå her som driver og skal selge/selger bilene sine om dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten er ikke jeg slik som anders87 som selger unna og kjøper meg VAG og blir borte fra treff..

:tongue:

Jeje, moro og prøve noe nytt sier jeg..

Er faktisk litt av de samme grunnene at jeg selger også, er på husleting selv i disse dager.. Så tenkte og skyte inn litt av pengene fra salget av Bmwen til lån også ha igjen litt til uforutsette hendelser.

Men ser det er en del del av de "gamle" innpå her som driver og skal selge/selger bilene sine om dagen...

Men du kommer vel oppover her å feirer påske med meg i nye huset da Anders?

Tror nok dette går i boks ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster hus noe oppi der du bor'a BreitBau?

Har ett hus her nå til 1,725 mill.. Er lagt ned fra 1,850 fordi huseier har skaffet seg nytt hus og MÅ selge.. Er flere andre som har vært på visning tidligere men ingen bud. Har ligget ute i 2 mnd ca.. Var på visning i går, for kjenner huseier godt så han kunne være med, og karen fortalte mer om huset enn til andre. Er ett veldig godt hus, og selgeren er jeg helt sikker på er ærlig..

1,725 med byggeår 95, teknisk verd på 2,6 mill.. 100 kvadrat i grunnflate i 1,5 etasjer (149 totalt) samt en garasje på 47 kvadrat med disponibelt rom i annen etasje på samme. Teknisk verdi på garasje er 380 000..

Takst på dette er 1,850, og jeg vil jo bo i Hol.. Hadde det liggi på Geilo hadde det nok kosta 1 million mer tenker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AP Sportfahrwerke.. Helt greit.. Stivt første året, og synes det virker mykere i år, men slik er det med sånne litt billigere sett.. Senk er 10-50mm bak, og 30-70 foran om jeg ikke husker feil.. Er litt usikker..

kk... mye måtte du ut med da?

Fikk litt spesiell pris på Svein Erik, men tror det ligger til rundt 7500 på styling-tech

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg desverre meddele at jeg i dag har blitt huseier!

;) Ting gikk litt fort i dag, og her sitter jeg med ett hus som gikk 200 000 under takst..

Desverre er nok epoken med denne bilen forbi, men du skal ikke se bort ifra at jeg likevel vil frekventere her inne blandt det gode selskap..

Bilen blir forøvrig lagt ut snarest, med salgssum 130 000/bud... Leveringsdato blir IKKE før den 13 september hvertfall. Så eventuelt interesserte kan se den på CCN 12 og 13 september.. Er du litt snartenkt kommer du å titter på den først, og fikser du betaling før den helga, skal du få overlevert bilen samme helg.. Da må du imidlertid ta med deg henger og komme å hente resten av utstyret til den også.. De være seg stoler og diverse reservedeler samt slitedeler o.l...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...